חוזר לליגת העל: שרון דרוקר יאמן את בני הרצליה

שרון דרוקר | באדיבות בני הרצליה

מי שסיים את דרכו בהפועל חולון לפני חצי שנה, חתם לשנתיים בקבוצה מהשרון שעלתה מהליגה הלאומית: "רוצים להחזיר את המועדון לצמרת הכדורסל הישראלי"

(גודל טקסט)

בני הרצליה עשתה היום (שלישי) את הצעד המשמעותי הראשון בהכנות שלה לעונה הבאה, שבה תחזור לשחק בליגת העל: שרון דרוקר דרוקר מונה למאמנה החדש של הקבוצה מהשרון, אחרי שחתם לשנתיים. דרוקר יחזור לליגת העל אחרי שאת העונה הנוכחית פתח על הקווים של הפועל חולון, אולם התוצאות המאכזבות, בנוסף לחילוקי דעות בינו לבין הנהלת המועדון, הביאו לפרידה בין הצדדים בחודש דצמבר.

"בני הרצליה הוא מועדון עם המון היסטוריה בכדורסל הישראלי", אמר דרוקר לאחר החתימה, "מדובר במועדון שבעבר היה חלק קבוע בצמרת הכדורסל הישראלי ולשם אנחנו רוצים להחזיר אותו. הייתי חלק מהצד השני ברגע הכי קשה של המועדון לפני שנה ואני נרגש להיות בצד הזה הפעם, ולהיות האיש שנבחר להוביל את הקבוצה מחדש בליגת העל. אני מצפה בקוצר רוח להתחיל לעבוד וארצה, כמו ברוב הקבוצות שלי, שנהיה קבוצה שמחה, מחויבת, שמשחקת ביחד ונהנית על המגרש".

דרוקר החל את דרכו כמאמן ראשי במכבי רעננה, אותה הוביל לגמר הפלייאוף. ב-2004 רשם את הישגו הגדול ביותר בקריירה, כשהוביל את הפועל ירושלים לזכייה בגביע יול"ב. אחרי שתי עונות בבירה, המאמן עבר להדריך את אוראל גרייט הרוסית שעמה זכה ביורוקאפ צ'אלנג', בהמשך אימן את ריטאס וילנה הליטאית ואוסטנד הבלגית, אותה הוביל לאליפות ולזכייה בגביע המקומי. אחרי עונה אחת (2008/09) כעוזר מאמן מכבי ת"א, דרוקר שב לאירופה והדריך את אריס סלוניקי היוונית ומונטנגראנו האיטלקית. ב-2011 שב לישראל, לקדנציה שנייה בירושלים, ממנה המשיך לגלבוע/גליל ומכבי ראשל"צ. בעונת 2017/18 אימן את הפועל אילת והוביל אותה לרבע גמר הפלייאוף, כאשר בשנה השנייה הגיע איתה עד לחצי גמר הפיינל פור והודח ע"י מכבי ת"א על חודו של סל.

דרוקר והיו"ר אלדד אקוניס (באדיבות בני הרצליה) | באדיבות בני הרצליה

בבני הרצליה ביקשו להודות למאמן היוצא, מיקי גורקה, על התקופה בה סייע לקבוצה לעלות בחזרה לליגת העל: "מיקי הגיע למועדון כדי לסגור מעגל ולהחזיר אותו לליגת העל ועמד במשימה, למרות עונה לא פשוטה ורוויית פציעות ואתגרים. מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך, תמיד יהיה לו מקום אצלנו ואנו בטוחים שעוד ניפגש", נמסר מהקבוצה.

היו"ר אלדד אקוניס בירך על החתמת דרוקר: "שמח מאוד על צירופו של שרון למשפחה. כבר שנים שאנחנו בקשר טוב מאוד ומחפשים את ההזדמנות לעבוד יחד, בכל פעם זה התפספס ואני שמח שהפעם סוף סוף החיבור קרם עור וגידים. שרון הוא אחד המאמנים הטובים והמעוטרים בארץ, עם הצלחות גם במסגרת המקומית וגם האירופית. גם כשהוא נאלץ לעבוד בתקציבים נמוכים כמו שלנו, הוא תמיד ידע להוציא את המקסימום מהקבוצה ולהוביל להצלחה. שמחים ומצפים כבר לעבודה המשותפת איתו, במטרה שנצליח לשחזר חלק מהצלחות העבר שלו ושלנו – הפעם ביחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי