מנקו: "מגיע לנו לשבת בבית קפה כמו כל המדינה"

אחרי שהרשים עם דאבל-דאבל בניצחון על נס ציונה ("לא הפתענו את עצמנו"), פורוורד אילת דיבר ב-103FM: "מרגישים חנוקים מהבידוד"

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

הפועל אילת חזרה אתמול (שני) לליגת העל בכדורסל עם ניצחון 89:103 על עירוני נס ציונה בתום הארכה, ואחד הכוכבים הגדולים בקבוצה של אריק אלפסי היה רפי מנקו, שרשם דאבל-דאבל מרשים עם 18 נקודות ו-14 כדורים חוזרים. הערב הפורוורד התראיין לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על הניצחון, על המצב החדש בקבוצה ובעיר אילת אחרי פגרת הקורונה ועל השיטה שנבחרה להשלמת העונה בליגת העל.

"אני לא יודע את מי זה מפתיע, אני לא חושב שהפתענו את עצמנו", אמר מנקו על הניצחון, "הבאנו כמה שחקנים טובים מאוד לקראת חידוש הליגה, החלפנו את כל ארבעת הזרים שלנו ועבדנו קשה כדי להתגבש ולהתחבר. שמח על התוצאה כי זה נותן לנו ביטחון להמשך הדרך. אני יכול להגיד שלא היה קל ללכת להארכה נגד נס ציונה והצלחנו לתפקד מצוין בהארכה. נס ציונה לא קלעה נקודה אחת בחמש הדקות האלו וזה מראה את הכל. אני לא מתעסק בקבוצות אחרות אלא רק באילת".

המצב באילת: "בכל תקופת הקורונה הייתי באזור המרכז. העיר לא במצב הכי טוב ואני חושב שמעכשיו זה מתחיל יותר להשתפר. אנשים מגיעים יותר לחופש ויש תנועה. אני מקווה שזה ישתפר ודברים יזוזו כדי שכולם יוכלו לחזור וליהנות מהעיר הזו".

אריק אלפסי
אריק אלפסי. ניצחון יפה לאילת | עדי אבישי

הזרים: "אני לא יודע עד כמה הם מודעים למצב שנוצר מבחינת תיירות, אבל הם מבינים את המצב בגלל הקורונה והכל היה ברור להם מראש. הם רואים בזה הזדמנות טובה למענם לבוא לכאן ולעזור לקבוצה להצליח".

החלוקה לבית עליון ובית תחתון: "אני לא יודע להגיד עד כמה מוצאת חן בעיניי השיטה החדשה, זה אולי עושה את הליגה יותר מעניינת. בכל מקרה נשחק בכל שיטה שתהיה".

נהלי הבידוד: "זה לא קל, מרגישים חנוקים כבר. אני יודע שיש הקלות ואפשר לצאת לקניות ולהוציא את הכלב. כל זה לא מדבר אליי כל כך. בהתחלה לא נתנו לנו ללכת לסופר. אני גר לבד ובהתחלה הרגשתי כאילו אני גנב וניסיתי שלא יראו אותי הולך לקניות. בהתחלה זה היה נראה לגיטימי אבל עכשיו כשהכל כבר פתוח אני כן חושב שמגיע לנו בתור ספורטאים את הלגיטימיות לשבת בבית קפה כמו שכל המדינה עושה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי