פורסמו מועדי המחזורים הקרובים: מכבי ת"א תארח את ירושלים ביום שני 29.6

דני אבדיה, בר טימור
דני אבדיה, בר טימור | עדי אבישי

מנהלת הליגה חשפה את שעות המשחקים של מחזורים 23-25. הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי ייערך בעוד חמישה ימים. עד עתה: שלושה ניצחונות לקבוצה של קטש בארבעה משחקים העונה

(גודל טקסט)

בימי ראשון-שני חזר הכדורסל הישראלי לאחר הפגרה הארוכה עם מחזור 22 שבישר על סיום העונה הסדירה. כעת יוצאים לדרך הבית העליון והתחתון. מנהלת הליגה בכדורסל פרסמה הבוקר (רביעי) את לוח המשחקים לשלושת המחזורים הקרובים: 23-25, ובמוקד תשומת הלב – מתי ייערך המשחק הגדול ביותר של הכדורסל, "הקלאסיקו" בין צמד המוליכות מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

הערב (רביעי) תארח הפועל ירושלים השנייה את מכבי ראשון לציון השלישית. מכבי תל אביב מנגד תפגוש את הפועל חולון הרביעית למחרת. בבית התחתון, מכבי חיפה תפגוש את הפועל אילת ביום שישי כאשר מכבי אשדוד האחרונה בטבלה תתארח אצל עירוני נהריה. הפועל תל אביב שהשיגה ניצחון גדול 72:92 על מכבי חיפה, תארח את גלבוע גליל.

מחזור 24 ייפתח ביום ראשון עם משחק בין הפועל חולון למכבי ראשון לציון. למחרת יגיע המשחק הגדול ביותר שיש לכדורסל הישראלי להציע (בשעה 21:00) כשמכבי (מאזן 2:20) תארח במנורה מבטחים ונזכיר כי הקבוצה של עודד קטש (4:18) ניצחה את האלופה בשלושה מארבעת המשחקים העונה – גברה עליה בגביע הווינר בקיץ בניצחון דרמטי 83:84, הדיחה אותה מהגביע עם 90:92 וגברה עליה גם במשחק האחרון ביניהן במרץ , 87:98.

במחזור ה-25 ייערך הדרבי של הדרום כשהפועל באר שבע תארח את מכבי אשדוד בקרב בין שתי נועלות הטבלה. הקבוצות יפגשו ביום חמישי. מכבי ראשון לציון תארח את מכבי תל אביב והפועל חולון תפגוש את הפועל ירושלים. יש לציין כי מחזורים 25 ו-26 הוחלפו זה בזה בבית התחתון. ממנהלת הליגה נמסר כי המטרה היא לפתור את ענייני לוח הזמנים של טיסות לאילת וממנה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי