איתי שגב לרון קופמן: "הסיפור שלך מעורר השראה"

הניצחון על גלבוע/גליל, תקופת הקורונה, האתגר בעונה הבאה בצרפת והתקופה במכבי ת"א. אחרי שסחף את נהריה לניצחון, שגב דיבר בתכנית הספרט של 103FM

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

אחרי שהצטיין עם 19 נקודות ועשרה ריבאונדים בניצחון עירוני נהריה על הפועל גלבוע/גליל, איתי שגב עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לעברו במכבי תל אביב והאתגר הצפוי לו בעונה הבאה בשורות גראבלין הצרפתית, שכזכור החתימה אותו בתחילת חודש יוני.

לפני שענה לשאלות, שגב ביקש לפנות לרון קופמן: "לפני שאדבר על כדורסל, ברשותך אני אפנה אליך באופן אישי ואגיד שראיתי את התכנית של חיים אתגר עליך, סיפור השראה כזה מדהים לא יצא לי לראות הרבה, אז מגיע לך שאפו ענק. כשמגיע לפרגן, מגיע – כל הכבוד. מקווה שנשמע רק בשורות טובות".

המשחק מול גלבוע/גליל: "יצא הפרש גדול, אבל אני חושב שגלבוע קבוצה טובה יותר ממה שהם הראו. אנחנו פוגשים אותם בשבוע הבא שוב, ככה שאסור לתת לתוצאה הזו לשקר לנו. אני חושב שעשינו הכנה מאוד מאוד טובה גם ברמה הפיזית וגם ספציפית למשחק הזה".

תקופת הקורונה: "ברגע שהתחיל הסגר ונגמרו האימונים, היה לי הרבה עומס פיזי אז לקחתי שלושה-ארבעה ימים להירגע ואז בעצם חזרתי הביתה להורים בכפר תבור. הייתי אצלהם במשך חודשיים פלוס. ושמה, בעזרת מאמן כושר, תזונאית ופסיכולוגית, בניתי תכנית שליוותה אותי במשך כל התקופה. עשיתי הרבה יוגה, שיפרתי את הגמישות ועוד. אני ואבא ממש בנינו חדר כושר מאולתר מחוץ לבית בגינה, אני צריך להגיד תורה שההורים גרים במושב ולא בדירה צפופה בעיר".

המעבר לאירופה בעונה הבאה: "לפני 10-15 שנים גארבלין הייתה בטופ בצרפת. בשנים האחרונות היא קצת ירדה, אבל המועדון ברמה מאוד גבוהה. אמרו לי שזה מועדון מהשורה הראשונה, שפחות הצליח מקצועית בשנים האחרונות. הם עושים בנייה מחדש ורוצים להחזיר את הקבוצה למקום לו היא ראויה. זה מאוד קסם לי, כי זה דומה למה שעשו בנהריה העונה. משקיעים המון משאבים והמון אנרגיות. זו הזדמנות חדשה עבורי, הכל חדש, מענין ומאתגר, ואני ממש נרגש להתחיל".

התקופה במכבי תל אביב: "אני לא רואה שום דבר כפספוס, כל שחקן עובר תהליך משל עצמו ואני עובר את התהליך שלי ואת הדרך שלי. אני לא מסתכל האם פספסתי או לא. צריך להגיע לכל אימון באופן הכי טוב שאני יכול. גדלתי בכלל בעמק יזרעאל, אחרי זה הייתי שנתיים באקדמיה בווינגייט ורק אז הגעתי למכבי. זה מועדון שמאוד קרוב לי ללב והייתי שם שנים ואני קשור לאנשים ולקהל, וכמובן שכילד החלום הוא לשחק במכבי, אי אפשר לשקר, אבל כשאתה מתבגר אתה מבין שיש דברים אחרים ועדיין יש חלומות. אני עדיין מכוון ליורוליג".

איתי שגב
שגב במדי מכבי תל אביב. הפנים קדימה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי