צפו בתקציר: ירושלים שוב ניצחה את ראשל"צ, במופע אדיר של בלאט

דאבל-דאבל של הרכז, שרשם 21 נקודות ו-10 אסיסטים, הוביל את מחזיקת הגביע לניצחון שני השבוע על הכתומים, 86:93. הולנד קלע 20

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים פתחה הערב (רביעי) ברגל ימין את משחקי הבית העליון בליגת העל בכדורסל, עם ניצחון שני השבוע על מכבי ראשון לציון, 86:93 בארנה. מחזיקת הגביע נראית בכושר מצוין לקראת הקרב המסקרן נגד מכבי תל אביב, שייערך בביתם של הצהובים בעוד חמישה ימים. הקבוצה מעיר היין, למרות יכולת טובה של דיאנג'לו האריסון וזאק הנקינס, שוב יצאה מעיר הבירה בידיים ריקות ואיבדה סיכוי מתמטי לסיים את העונה הסדירה במקום השני.

אם ביום ראשון האחרון תמיר בלאט ניצח על התזמורת בעיקר דרך סידור סלים לחבריו, הערב הרכז סיים כקלע המוביל של האדומים, במופע אדיר שכלל דאבל-דאבל של 21 נקודות ו-10 אסיסטים. בלאט, שלא קלע אף סל שדה במפגש הקודם בין הקבוצות, חגג הפעם עם שש שלשות והסתדר מצוין בתור מוביל הכדור היחיד ברוטציה, בהיעדרו של ג'רמי פארגו שעדיין לא הצטרף לקבוצה של עודד קטש.

מהעבר השני, שחקניו של גיא גודס אמנם ייצרו כמות מכובדת של נקודות, אולם סבלו מערב קליעה נוראי מחוץ לקשת (2/22) וכך קשה מאוד לצאת מהארנה עם ניצחון. הכתומים יחפשו ניצחון ראשון מאז הפגרה ביום ראשון הקרוב, אז יתארחו אצל הפועל חולון (21:00).

קלעו להפועל ירושלים: תמיר בלאט 21 (10 אסיסטים, 6/13 לשלוש), ג'ון הולנד 20, עמנואל טרי 12 (8 ריבאונדים), ג'יימס פלדין 10, סולימאן בריימו ובר טימור 8 כ"א, עידן זלמנסון ונמרוד לוי 7 כ"א.

קלעו למכבי ראשון לציון: דיאנג'לו האריסון 22, זאק הנקינס 21, אלכס המילטון 15, דריל מונרו 12 (11 ריבאונדים), עוז בלייזר ואדם אריאל 7 כ"א, נמרוד טישמן 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי