Sport1 Banner

פארגו יערוך בכורה בירושלים, האנטר ייעדר במכבי ת"א

הרכז החדש של האדומים יערוך בכורה נגד האקסית בקלאסיקו הגדול של הליגה. קטש: "שחקן חכם שמבין מה הוא צריך להביא לקבוצה". בורדיון צפוי לקבל דקות ראשונות בצהוב

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בבית העליון של ליגת העל בכדורסל ייסגר מחר (שני) עם המשחק בין האלופה למחזיקת הגביע, בין מוליכת הטבלה לסגניתה: מכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים. האדומים ניצחו שלושה מארבעת המפגשים בין הקבוצות העונה, כולל בגמר גביע ווינר וברבע גמר גביע המדינה ואם יגברו מחר על היריבה הגדולה, הסיכוי שלהם לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון ישתפר משמעותית. זו תהיה הפעם ה-125 בה הקבוצות נפגשו במסגרת הליגה, כאשר המאזן עומד על 25:99 לטובת הצהובים ובשני המפגשים בעונה הנוכחית, כל אחת מהקבוצות ניצחה בביתה באופן משכנע.

מכבי תל אביב תתייצב גם הפעם ללא אות'לו האנטר, שיחמיץ משחק שלישי רצוף בגלל כאבים בגבו ולמרות שערך הערב אימון מלא, זאת בשל הרצון לשמור עליו להמשך. מי שצפוי לשחק לראשונה במדים הצהובים הוא פרדריק בורדיון, שסיים את תקופת הבידוד ונכלל בסגל של יאניס ספרופולוס.

המאמן היווני אמר לפני האימון המסכם: "אין לנו עניינים לא סגורים עם ירושלים. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה וגם אנחנו קבוצה טובה, טוב לכדורסל שיש שתיים ברמה הזו. לא חושב שמישהו מהצדדים יכול להפתיע, בגלל שמשחקים בתנאים לא מושלמים. מי שיהיה יותר טוב על המגרש ויעשה פחות טעויות, ינצח את המשחק".

על קיום המשחק ללא קהל אמר ספרופולוס: "כדורסל טהור זה כדורסל עם אוהדים. מאוד מוזר לשחק בלי אוהדים וזה ממש לא כדורסל, זה משהו אחר. אני מקווה שהעונה הבאה תיפתח עם קהל, כי כדורסל וספורט בכלל נועדו למען האוהדים וכדי לגרום להם הנאה".

טיילר דורסי הוסיף: "אין צורך במוטיבציה לקראת משחק כזה. חיכינו לו מאז ששמענו שחוזרים לשחק". על עזיבתם של ג'ייקובן בראון וטיישון תומאס בצד הירושלמי, הגארד אמר: "שניהם היו טובים מאוד ועזרו לקבוצה שלהם. אבל גם השחקנים החדשים טובים. אנחנו לא צריכים להתרכז בהם, אלא בעצמנו ולהגיע מוכנים".

בצד האדום, הבשורה המרכזית היא רישומו של ג'רמי פארגו בסגל לראשונה מאז הצטרפותו לקבוצה – הגארד יערוך את הופעת הבכורה שלו בהפועל ירושלים דווקא נגד האקסית, אם כי אינו צפוי לזכות לדקות משחק מרובות כיוון שרק סיים את 14 ימי הבידוד ובקושי הספיק להתאמן עם חבריו החדשים. מי ששילם את המחיר ולא נרשם למשחק הוא הליטאי הצעיר, דיווידאס סירווידיס.

יערוך בכורה נגד האקסית | הפועל "בנק יהב" ירושלים

מאמן הקבוצה מהבירה, עודד קטש, אמר לקראת המשחק: "זה מבחן טוב, המשחק הכי קשה שהליגה יכולה להעמיד, במשחק כזה יהיה מוזר יותר בלי קהל מאשר במשחקים אחרים, אך מעניין לראות איך זה יתפתח. אין למשחק חשיבות גדולה להמשך, אבל כמובן ששתי הקבוצות רוצות לנצח ויהיה מעניין. פארגו יוכל לקבל כמה דקות ויעזור לנו, נוכל להרגיש אותו".

ג'יימס פלדין הוסיף: "אנחנו מכירים אותם והם אותנו, זה יהיה קצת שונה כי לא יהיו אוהדים במשחק שבדרך כלל יש בו אווירה גדולה. כולם יודעים מה משמעות המשחק עבור האוהדים וניתן את ה-100%. לא הייתי צריך להגיד יותר מדי לחבריי, עמנואל טרי ראה את המשחק האחרון שלנו נגדם והרגיש את האנרגיות. זה המשחק היחיד שהוא דיבר עליו מאז הגעתו. פארגו? הוא שחקן חכם שמבין מה הוא צריך להביא לקבוצה, אנו מנסים ללמוד איך לשחק יחד. זה ייקח זמן, יש לנו זמן להתכונן לפלייאוף".

"זה המשחק הכי קשה שהליגה יכולה להעמיד" | הפועל "בנק יהב" ירושלים
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי