Sport1 Banner

צפו בתקציר: מכבי ראשל"צ טיילה ל-74:93 על חולון

האריסון ובלייזר הובילו עם 17 נקודות כל אחד, הכתומים קטעו רצף של שלושה הפסדי ליגה ועשו צעד חשוב לעבר הבטחת המקום השלישי בתום העונה הסדירה

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון קטעה הערב (ראשון) רצף של שלושה הפסדי ליגה וניצחה בהיכל "טוטו" לראשונה מזה שבעה ביקורים בו בעונה הסדירה, עם 74:93 משכנע על הפועל חולון, שפתח פער של שתי נקודות בין הקבוצות בטבלה וקירב את הכתומים להבטחת המקום השלישי לקראת הפלייאוף.

בדומה למשחקים האחרונים, שחקניו של גיא גודס לא קלעו באחוזים גבוהים מעבר לקשת, אך ניצלו את דלילות הקו הקדמי של היריבה כדי לשלוט בכדורים החוזרים. עוז בלייזר, דיאנג'לו האריסון ונועם דוברת הובילו את הכתומים ליתרון שהגיע בשיאו ל-26 נקודות והכתומים חוו שוב את טעמו של ניצחון אחרי ארבעה חודשים. ביום חמישי יחכה להם אתגר גדול הרבה יותר, בדמות האלופה ומוליכת הטבלה מכבי תל אביב.

חולון סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים מאז החזרה מהפגרה ולמרות שהבטיחה יתרון ביתיות בפלייאוף, נכון לעכשיו קשה לראות בה פייבוריטית בלי קשר לזהות היריבה ברבע הגמר. שחקני הפנים, ג'ימי הול ואוריאל טרוצקי, נקלעו לבעיית עבירות שהגבילה את דקות המשחק שלהם ואילצה את עמית שרף לשחק בהרכב נמוך, שכאמור התקשה בקרב על הריבאונד. ביום חמישי, הסגולים יקוו להתאושש אך זה לא יהיה פשוט כלל, שכן מנגד תעמוד מחזיקת הגביע הפועל ירושלים.

קלעו להפועל חולון: שלומי הרוש 13, שאבון קולמן 12, רועי הובר 10, יוגב אוחיון וגיא פניני 9 כ"א, ג'רמיין לאב 7 (7 חטיפות), דזי וושינגטון 5, הראל דדון וג'ימי הול 4 כ"א, דניאל ששון 1.

קלעו למכבי ראשל"צ: דיאנג'לו האריסון 17 ועוז בלייזר (8 ריבאונדים) 17 כ"א, נועם דוברת 15, דריל מונרו ואלכס המילטון 9 כ"א, אדם אריאל 8, זאק הנקינס 7, נמרוד טישמן 4, טל פלד 2.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי