קאסטריטיס לא יצא מגדרו: "אנחנו צריכים עקביות"

מאמן האדומים שמר על איפוק אחרי הניצחון הגדול על נס ציונה, שהיה השני ברציפות: "לא כל כך גרועים כמו ברבע השני בב"ש, ולא כל כך טובים כמו שנראה בדקות הטובות שלנו". גינת התייחס לעזיבת המילטון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב התפוצצה אתמול (רביעי) על עירוני נס ציונה עם 75:105 מהדהד ושברה שיא מועדון עם לא פחות מ-37 נקודות ברבע השני בדרך ל-38:61 ענק במחצית. האדומים רשמו ניצחון שני ברצף ושיפרו עמדות במאבק על הכניסה לפלייאוף. ג'ורדן דייויס הוביל את הקבוצה המנצחת עם 22 נקודות ושמונה ריבואנדים, ים מדר (14 נקודות,), דניאל קופרברג ( 13 נקודות), תומר גינת (12 נקודות) ורז אדם (11 נקודות) קלעו גם הם בספרות כפולות.

מאמן הקבוצה יאניס קאסטריטיס אמר בתום המשחק: "בחידוש העונה כמו שאמרתי אני מצפה להרבה עליות ומורדות. אנחנו לא כל כך גרועים כמו ברבע השני בב"ש, ולא כל כך טובים כמו שנראה בדקות הטובות שלנו. אנחנו צריכים עקביות, כי אחרי שניצחנו את חיפה הפסדנו לגלבוע בבית. יש כאן חבר'ה נהדרים שעובדים קשה, עם הרבה מוטיבציה, כולנו יודעים מה אנחנו מייצגים ונראה כמה טוב אנחנו יכולים לשחק במשחק הבא מול חיפה".


"עשינו עבודה טובה ושמרנו טוב מאוד. בסופו של דבר צריך לזכור שזה רק עוד משחק בדרך, יש לנו עוד ארבעה משחקים שכל אחד מהם הוא למעשה משחק עונה", סיכם תומר גינת, "אנחנו צריכים לזכור איך הרגשנו אחרי ההפסד לגלבוע".

על עזיבתו של ג'ורדן המילטון, אמר גינת: "אנחנו מתעסקים בהפועל תל אביב ולא בשחקן כזה או אחר. אנחנו אוהבים את ג'ורדן, אבל אין ואקום בכדורסל, כארם, שוכמן ורז ידעו שהם צריכים לחפות על החיסרון שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי