באר שבע התקרבה לפלייאוף עם ניצחון 67:69 על נהריה

האדומים גברו על הצפוניים ושיפרו עמדות בטבלת ליגת העל, אגאדה בלט עם 21 נקודות ודילייני תרם 17 בבכורה

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגת העל בכדורסל יצא לדרך הערב (שבת) עם המפגש בין עירוני נהריה להפועל באר שבע, שרשמה ניצחון שני רצוף ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים, 67:69 בעין שרה ושיפרה עמדות לכיוון השמינייה הראשונה בטבלה. הצפוניים סבלו מ-19 איבודי כדור וההפסד משאיר אותם במקום החמישי בבית התחתון, אך כעת באר שבע שמדורגת תחתיהם מחזיקה במאזן זהה.

שחקניו של רמי הדר ברחו ליתרון בן שבע נקודות לקראת סוף הרבע הראשון, אולם המארחת חזרה לשוויון בהפסקה ומשם זה הלך צמוד. ניב משגב נתן לסגולים יתרון 53:60 בפתיחת הרבע האחרון, אבל ריצת 2:10 של באר שבע הפכה את היוצרות והקבוצה מבירת הנגב החזיקה ביתרון כל הדרך לניצחון, אחרי שאיתי שגב החטיא פעמיים מקו העונשין חמש שניות לסיום ופספס הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה.

זה אמור היה להיות קרב בין שתי הגניבות של "פגרת הקורונה", איבן אלמיידה של נהריה ואוון ברונסמה של באר שבע שהצטיינו עד כה, אלא שהשניים אכזבו הפעם. פורוורד הצפוניים איבד שבעה כדורים, בעוד יריבו אמנם הוריד תשעה כדורים חוזרים, אך סיים עם חמש נקודות בלבד. מי שהרשים בגדול בהופעת הבכורה שלו במדים האדומים-לבנים היה פול דילייני, שקלע 17 נקודות.

קלעו לעירוני נהריה: טראוויס ווריק ואיתי שגב 12 כ"א, דיימון סימפסון 10, איבן אלמיידה 9, דומיניק ווטרס 8, איגור קולשוב וניב משגב 6 כ"א, טוני גפני 4.

קלעו להפועל באר שבע: קיילב אגאדה 21, פול דילייני 17, ספנסר וייס 10, ג'ו פרסטינגר, בן אייזנהארט ואוון ברונסמה 5 כ"א, עדי כהן סבן 4, רום קורנליוס 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי