יפתח זיו: "אני מוכן למעבר לאירופה, זה מדגדג לי"

יפתח זיו | דני מרון

רכז גלבוע/גליל הלוהטת התראיין לתכנית הספורט של 103FM ולא הסתיר את שאיפותיו: "רוצה לנסות את מזלי. המטרה שלנו היא לסיים במקום החמישי"

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל של ליאור ליובין לוהטת. הקבוצה רשמה אתמול (שלישי) ניצחון חמישי ברציפות, כשגברה 63:85 על הפועל באר שבע, ובכך הבטיחה את מקומה בשמינייה הראשונה. מי שלהט היה יפתח זיו, שסיפק 21 נקודות.

הרכז בן ה-24 התראיין לתכנית הספורט של 103FM וסיפר על היכולת של קבוצתו מאז החזרה מפגרת הקורונה: " חזרנו עם הרבה סימני שאלה. הגענו מוכנים לתקופה הזו ועשינו חמישה ניצחונות רצופים. היו לנו גם שני משחקי הכנה שהיינו בהם די טובים. נשארנו עם אותו בסיס, הישראלים נשארו ולזרים הייתה נחיתה רכה", המשיך זיו. "השקט שיש בגלבוע/גליל נתן לנו את החיבור ואפשר לנו לעשות דברים יפים בתקופה הקצרה הזו".

"הגעתי אחרי שנתיים בנהריה לקבוצה בתחילת העונה. אני נמצא עכשיו בגלבוע ואני מאוד שמח. באמת טוב לי", המשיך זיו. "לא מובן מאליו שהגענו לשמינייה הראשונה. בתחילת העונה קטלגו אותנו כקבוצה החלשה בליגה ואמרו שאנחנו הכי צעירים עם התקציב הכי נמוך ושלא נשרוד. אנחנו היינו בשלנו. הגיעו זרים צעירים ובשקט בשקט הבטחנו פלייאוף. אנחנו בעמדה מאוד טובה לסיים במקום החמישי, זו המטרה שלנו".

ליאור ליובין
ליאור ליובין | לירון מולדובן

האם ימשיך בקבוצה בעונה הבאה: "זו שאלה טובה. אני באמת לא יודע. זה לא סוד שאני מאוד רוצה לצאת לאירופה, אני עובד על זה יחד עם הסוכן שלי. יש עכשיו הרבה שחקנים בני גילי, כמו תומר גינת ואיתי שגב, שמאוד רוצים לצאת לאירופה והחלה הנהירה הזו. זה לא פשוט לצאת לשחק בחו"ל, אבל זה אתגר. זה יהיה קשה, אין לי ספק. אני מוכן ואני רוצה ללכת על האתגר הזה".

למה לא לכוון לקבוצת צמרת בישראל: "אירופה זה לא משהו שאפשר לחוות כל יום. ככל שמתבגרים יהיה יותר קשה לצאת. אני רוצה לנסות את מזלי, אבל גם מעבר לקבוצה גדולה זו אופציה. זה מאוד מדגדג לי, אני מאוד רוצה לשחק בשתי מסגרות – ליגה ומסגרת אירופית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי