הפועל ת"א הציעה למנויים פיצוי על עונת 2019/20

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

בשל אובדן חלק נכבד מהמשחקים בעונה הנוכחית, הנהלת האדומים הציעה מסלולי פיצוי לאוהדים, שיוכלו לבחור בין הנחה, כרטיסים חינם לעונה הבאה או לוותר על הזיכוי כתרומה למועדון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאור האיסור על כניסת קהל למשחקים מאז חזרתה של ליגת העל, הפועל תל אביב הפכה היום (חמישי) לקבוצת הכדורסל הראשונה שמציעה פיצוי למנויי עונת 2019/20. המועדון הציע לאוהדי הקבוצה שני מסלולי פיצוי, המותנים ברכישת מנוי לעונה הבאה. "אנו עושים כמיטב יכולתנו לנסות ולתכנן את התקציב לעונה הבאה ולהיערך למספר תרחישים", נכתב בהודעת הפועל תל אביב, "יחד עם זאת, ברור לנו שיש לנו חוב כלפי מנויי עונת 19/20, שעקב הנחיות משרד הבריאות לא התאפשר להם להגיע למשחקי הסיבוב השלישי ומשחקי הפלייאוף, כלומר בין 7-8 משחקים".

המסלול הראשון מציע זיכוי בעת חידוש המנוי בעת פתיחת המכירה, בשווי 30 אחוזים ממחיר המנוי בעונה הנוכחית. המסלול השני מקנה למנויים שמונה כרטיסים חינם לבחירתם לעונה הבאה, אך לא כולל את הדרבי ואת המשחקים נגד הפועל ירושלים והפועל חולון.

בנוסף, הנהלת המועדון העמידה בפני האוהדים אפשרות שנקראת "תודה על ההצעה, אבל אני מוותר". במסלול זה יבחרו בעלי המנויים אשר ירצו בכך לוותר על הפיצוי ולראות זאת כתרומה למועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי