ספרופולוס: "גרמנו להם לשחק לא טוב", קטש: "הפסדנו בגישה שלנו"

מאמן הצהובים היה מרוצה אחרי ה-82:93 על ירושלים: "הגיע לנו לנצח". המאמן המפסיד התאכזב: "שפת הגוף של השחקנים לא הייתה טובה". ווילבקין: "החטאתי הרבה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הבטיחה הערב (חמישי) את המקום הראשון בתום העונה הרגילה, שבוע אחד לפני סיומה, כשגברה 82:93 על הפועל ירושלים בארנה.

בכך, הצהובים הבטיחו את הביתיות בפיינל פור וסיפקו הצהרה משמעותית רגע לפני הישורת האחרונה. המאמן המנצח, יאניס ספרופולוס, אמר בסיום: "הצגנו משחק הגנה טוב. ירושלים הוא קבוצה התקפית טובה מאוד, במיוחד באולם הביתי שלה. יש להם הרבה כישרון, אבל ההגנה שלנו גרמה להתקפה שלהם לא לשחק טוב. בדקות האחרונות לפני הירידה למחצית היינו קצת פחות טובים והם קלעו כמה נקודות. מבחינה התקפית, היה לנו משחק טוב והנענו טוב את הכדור. הגיע לנו לנצח. שלטנו במשחק לכל אורכו ואנחנו מאוד שמחים על הניצחון".

סקוטי ווילבקין, מצטיין המשחק, הוסיף: "זה היה משחק קשה. החטאתי הרבה זריקות, אבל עשינו הגנה טובה לאורך רוב המשחק והשגנו את הניצחון".

סקוטי ווילבקין | דני מרון

המאמן המפסיד, עודד קטש, שיתף: "הפסדנו את המשחק בחצי הראשון ובגישה שלנו. לא היינו אגרסיביים. בכל מקרה עם אחוזי קליעה כמו שהיו לנו היינו יורדים במינוס מחצית, אבל הם ניצחו אותנו בכל פרמטר. שפת הגוף לא הייתה טובה. אין לי הסבר לזה, זה משהו שאני צריך לתת את הדעת עליו. הם ניצחו אותנו בכל המאבקים – ככה אי אפשר לנצח".

עודד קטש | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי