תומר גינת: "שמח שעשיתי שיא קריירה במשחק כזה חשוב להפועל ת"א"

תומר גינת
תומר גינת | עדי אבישי

קפטן הפועל ת"א קלע 27 נקודות ב-73:77 הקריטי על נהריה, שהשאיר את הקבוצה בתמונת הפלייאוף, וסיפר: "מאוד אתגעגע חשוב לי לסיים הכי טוב שאפשר"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב לא רק סיימה עבור עירוני נהריה את העונה אמש (שבת), אלא השאירה את עצמה בחיים בקרב ישיר על המקום בפלייאוף. האדומים חזרו מפיגור דו ספרתי ברבע הרביעי והפכו ל-73:77 נהדר, הודות לים מדר שקלע 21 נקודות ותומר גינת שהוסיף 27 – עבור שניהם היו אלה שיאי קריירה.

הניצחון של הפועל תל אביב משאיר אותה בחיים, אולם היא לא תזדקק רק לניצחון על מכבי אשדוד שכבר נשרה לליגה הלאומית, אלא במקביל גם לקוות לניצחונות של מכבי חיפה ונס ציונה. הפסד לאשדוד משמעותו שהפועל ת"א תזדקק להפסד של הפועל ב"ש או שב"ש ונס ציונה ינצחו.

"עשינו ניצחון ענק, אבל עדיין לא הבטחנו את המקום בפלייאוף. יש לנו מלחמה גדולה באשדוד ואין לנו הרבה זמן לנוח", סיכם המצטיין תומר גינת שכידוע בעונה הבאה ישחק בלוואל הצרפתית, "מבחינה אישית אני שמח שעשיתי שיא קריירה דווקא במשחק כזה חשוב. אני אתגעגע מאוד להפועל וחשוב לי לסיים הכי טוב שאפשר במועדון הזה שנתן לי את ההזדמנות הראשונה בליגת העל. אם נתייחס למשחק של היום? כשאנחנו שומרים כמו במחצית השנייה קשה לנצח אותנו".

צפו בתקציר המשחק

מאמן הקבוצה יאניס קאסטריטיס סיכם: "מה אפשר להגיד אחרי ערב כזה? איכות וטקטיקה הלכו הצדה והיינו צריכים להתמודד עם חסרונו של ג'ורדן דיוויס אבל שוב הוכחנו שיש פה חבורה מיוחדת. אני גאה בשחקנים, השארנו את נהריה על 32 נקודות במחצית השנייה יחד עם 30 איבודים. הם רצו, נלחמו והראו תשוקה גדולה להשאיר את הניצחון בבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי