כבר לא מושלמת: מכבי ת"א הפסידה 86:77 לראשל"צ בהיכל

הפסד ביתי ראשון העונה לאלופה, שנכנעה לקבוצה מעיר היין בפעם השנייה בשבועיים. הנקינס הוביל שישה קלעים בספרות כפולות עם 18 נקודות, כמות זהה של זוסמן לא הספיקה למארחת

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון מסתמנת כנמסיס של מכבי תל אביב. אחרי שגברה עליה לפני 10 ימים, הערב (ראשון) היא עשתה זאת שוב וקלקלה את המאזן הביתי המושלם של האלופה בליגה, עם ניצחון 77:86 רגע לפני תחילת הפלייאוף. הקבוצה של יאניס ספרופולוס אמנם חסרה שוב את אלייז'ה בראיינט, קווינסי אייסי וטיילר דורסי, אולם זה לא מהווה תירוץ שכן באותו הרכב היא הביסה את הפועל ירושלים לפני שלושה ימים. כמו במפגש הקודם בין השתיים, סקוטי ווילבקין שוב לא סיפק את הסחורה שמכבי תל אביב רגילה לקבל ממנו, בעוד בצד הכתום שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות והוכיחו כי מכבי ראשון לציון מסוגלת בהחלט לאיים על שתי הגדולות של הליגה בפיינל פור הקרב ובא.

הפתיחה הייתה של הכתומים שעלו ליתרון 7:13, אבל האלופה השיבה בריצת 2:17 וסגרה את הרבע הראשון ביתרון. המומנטום נמשך לתוך הרבע השני והמארחת פתחה פער דו ספרתי, אך שחקניו של גודס מנעו בריחה משמעותית יותר וירדו להפסקה בפיגור בן ארבע נקודות בלבד, 43:39. ראשון לציון פתחה את הרבע השלישי בטירוף ועלתה ליתרון, שהתחלף מצד לצד בדקות הבאות ולאחר 30 דקות של כדורסל, מכבי תל אביב הוליכה 58:61. הרבע המכריע היה כולו כתום: זה התחיל עם שלוש שלשות רצופות של אדם אריאל. דורי סהר עוד קלע בעצמו מחוץ לקשת והחזיר למארחת את ההובלה, אלא שאז הגיעה ריצת 0:12 של האורחים ומזה החבורה של פרופולוס כבר לא הצליחה להתאושש.

האלופה כבר הבטיחה את המקום הראשון ומחכה לראות מי תהיה יריבתה בפלייאוף, שבו היא אמורה לקבל בחזרה את השחקנים החסרים. המשחק הראשון שלה במסגרת רבע הגמר יתקיים במוצאי השבת הקרובה, כך שלצהובים יהיה מספיק זמן לנוח ולהתאושש לקראת הישורת האחרונה של העונה. הקבוצה מעיר היין, שגם היא אינה יודעת עדיין מול מי תשחק, תחל את דרכה בפלייאוף ביום חמישי הקרוב.

קלעו למכבי תל אביב: יובל זוסמן 18, אנג'לו קלויארו 16, דני אבדיה 15 (10 ריבאונדים), דורי סהר 7, אות'לו האנטר ואמארה סטודמאייר 6 כ"א, סקוטי ווילבקין 5, סנדי כהן 4.

קלעו למכבי ראשון לציון: זאק הנקינס 18, דיאנג'לו האריסון 15 (10 אסיסטים), אדם אריאל 13, אלכס המילטון ודריל מונרו 12, עוז בלייזר 11, נמרוד טישמן 3, נועם דוברת 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי