עוזר מאמן אילת חיובי לקורונה, המשחק בנהריה בוטל

רפי מנקו ושחקני הפועל אילת
רפי מנקו ושחקני הפועל אילת | לירון מולדובן, באדיבות מנהלת הליגה

לאחר שחש ברע, חבר הצוות המקצועי עבר בדיקה וגילה כי נדבק, הקבוצה, שהייתה בדרכה לעין שרה, חזרה דרומה ותיכנס מיידית לבידוד. האם הפלייאוף התחתון יבוטל?

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני המפגש בין עירוני נהריה להפועל אילת הערב (שני), מנהלת הליגה הודיעה כי חבר בצוות המקצועי של הקבוצה הדרומית קיבל תשובה חיובית לבדיקת קורונה, מה שהביא לדחיית המשחק, שספק אם יתקיים בכלל, והכנסת הקבוצה כולה לבידוד. בהמשך, התברר כי מדובר בעוזר המאמן של אריק אלפסי, רן גשייט.

מטעם הפועל אילת נמסר: "לאחר שחבר הצוות המקצועי חש ברע והתבקש לבודד עצמו מהקבוצה, הוא נבדק ונמצא חיובי לקורונה. על פי הנחיית משרד הבריאות הוחזרה הקבוצה לאילת והוכנסה לבידוד מיידי. בשעות הקרובות יעברו חברי הקבוצה בדיקות קורונה ולאחריה תתקבל החלטה במשרד הבריאות לגבי המשך פעילות הקבוצה. הפועל 'יוסי אברהמי' אילת וחברי ההנהלה מבקשים לאחל החלמה מהירה לאיש הצוות".

ראוי לציין כי למשחק אין משמעות להמשך העונה מבחינת שתי הקבוצות, שאיבדו כל סיכוי להעפיל לפלייאוף כשרשמו הפסדים במחזור האחרון. אילת פגשה את באר שבע לפני שלושה ימים בלבד, כך שככל הנראה גם בבירת הנגב יצטרכו לבדוק האם הדבר השפיע. לכן, עוד הערב ייערך דיון בנוגע לקיום הפלייאוף התחתון וייתכן שהוא יבוטל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי