הלפרין: "הקבוצות שקיבלו את הפועל ירושלים חשבו שזו הגרלה קשה"

יותם הלפרין
יותם הלפרין | דני מרון

המנהל המקצועי של הקבוצה מהבירה התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס להגרלה בליגת האלופות: "הוכחנו שאנחנו מהטובים במפעל". וגם: האם טורניר סיום העונה יתקיים בירושלים?

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הוגרלה היום (רביעי) בשלב הבתים של העונה הבאה של ליגת האלופות של פיב"א ו"זכתה" לשיבוץ לא קל. האדומים ישחקו יחד עם בורגוס, אוסטנד, טורק טלקום אנקרה, ברינדיזי, לימוז', דרושפאקה וקבוצה נוספת שתעלה משלב המוקדמות – אחת מבין קלוז', ספורטינג ליסבון, פרייבורג ואיוקאה.

אגב, טורניר הגמר של המפעל לעונה זו מתוכנן להיערך בחודש ספטמבר בירושלים , אך הדבר מוטל בספק בעקבות מצב הקורונה. המנהל המקצועי של הקבוצה, יותם הלפרין, התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM, התייחס להגרלה ולהמשך המפעל העונה.

"אנחנו מסתכלים על כל השאר היתים ואין בתים קלים", אמר הלפרין. "נוספו כמה קבוצות טובות השנה למפעל. לאט לאט נכיר את כולן. אני בטוח שגם הקבוצות האחרות ראו את השם שלנו ואמרו שזו הגרלה קשה. הוכחנו בעונה האחרונה שאנחנו אחת הקבוצות הטובות במפעל. היינו ראשונים בהרבה מדדים סטטיסטיים. במידה שלא הייתה קורונה יכול מאוד להיות שגם היינו מגיעים לישורת האחרונה".

תמיר בלאט
תמיר בלאט | דני מרון

האם לדעתו טורניר סיום העונה של המפעל יתקיים בירושלים כמתוכנן: "אני מניח שהאנשים שצריכים לטפל בזה שוברים את הראש בנושא הזה. זה חשוב גם לנו כמועדון וגם לכולם שהמפעל יסתיים בצורה ספורטיבית. אנשים שצריכים לקבל את ההחלטות חושבים על זה ברמה היומיומית ומנסים לפתור את הדבר הזה. אם זה יצליח זה יהיה נהדר לכולם. בעולם של היום אנחנו חיים מיום ליום ורואים איך הדברים מתפתחים. כל רגע משתנים דברים ואנחנו מנסים להגיב לכל סיטואציה. אנחנו נמצאים בעיצומו של גל שני לא פשוט. אני מקווה שנראה את הטופ אייט בירושלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי