קוז'יקרו: "דונטה סמית' – הצהרת כוונות של מכבי חיפה"

קוז'יקרו. אומרים שכשדלת נסגרת נפתחות דלתות אחרות
עידו קוז'יקרו | צילום: אודי ציטיאט

כדורסלן העבר וכוכב הישרדות VIP התייחס למהלך של הירוקים: "מפלצת כדורסל, מדובר בחיית משחק". וגם: האם הקבוצה מהכרמל מסוגלת לאתגר את מכבי וירושלים?

(גודל טקסט)

כדורסלן העבר וכוכב הישרדות VIP, עידו קוז'יקרו, עלה לשידור היום (רביעי) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לחזרתו של דןנטה סמית', שחתם הבוקר במכבי חיפה אליה הוא יצטרף בעונת 2020/21.

"זו החתמה מדהימה בעיניי", הבהיר קוז'יקרו בפתיחת דבריו והסביר: "גם בגלל ההיסטוריה שלו בכדורסל הישראלי בכלל ובמכבי חיפה בפרט, וגם כי זו הצהרת כוונות של המועדון. גם בגילו, 36, מדובר בחיית משחק".

אופיו הבעייתי: "דונטה לא שחקן בעייתי בכלל. הייתי איתו שנתיים ולא הייתה לו עבירת משמעת אחת במשך כל התקופה. ברגע שהכדור קופץ במגרש, הבן אדם הופך להיות הענק הירוק – הוא מפלצת כדורסל במובן החיובי. זה השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו".

דונטה סמית' | מכבי חיפה, רשמי

קוז'יקרו המשיך: "בשנתיים האחרונות הוא שיחק בצרפת ועשה עונות יפות מאוד. הוא בכושר טוב. זה מסוג השחקנים שיודע לשמור על האנרגיות שלו במקום הנכון. אם ג'ף (הבעלים) החליט להחתים אותו, כנראה שהוא עשה את הבדיקות שלו.

"מבחינה שיווקית החזרה שלו לא תמלא את רוממה, אבל היא תמכור יותר מנויים אם העונה תיפתח כמתוכנן. ווילבקין? אני חושב שהוא שחקן מצוין והיום דונטה לא ברמה שלו, אבל זה כמעט כמו להחזיר סמל לקבוצה. זה שחקן שאשכרה הביא אליפות למכבי חיפה. מאבק אליפות בעונה הבאה? אני בספק, אבל אני חושב שמכבי חיפה והקהל שלה יסתפקו בזה שהיא תגיע לפיינל-פור ותוכל לדגדג את מכבי וירושלים", סיכם קוז'יקרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי