הפלייאוף נפתח: 72:87 למכבי ראשון לציון על מכבי חיפה

הכתומים נהנו מיום גדול של השחקנים הזרים, כאשר האריסון בלט מעל כולם עם דאבל-דאבל (27 נק', 11 ריב'). סמית' חזר לסגל הירוק אחרי הבידוד אך לא שחזר את היכולת מהמשחק הקודם. דאבל גם להנקינס

(גודל טקסט)

משחקי הפלייאוף של עונת 2019/20 בליגת העל בכדורסל יצאו הערב (חמישי) לדרך כאשר מכבי ראשון לציון ניצחה 72:87 את מכבי חיפה, במשחק הראשון מתוך סדרה של שלושה משחקים בין הצדדים. דיאנג'לו האריסון היה מצטיין המשחק עם דאבל-דאבל אדיר של 27 נקודות ו-11 ריבאונדים (שיא עונה).

כבר בדקות הפתיחה של המשחק הכתומים, שניצחו במשחק הקודם את מכבי תל אביב, נטלו את ההובלה ומהר מאוד הגדילו לעשות ופתחו ובחרו לפער דו ספרתי. הקבוצה של דניאל סאואנה עשתה הרבה קולות של חזרה במהלך המשוק, ובעיקר במהלך הרבע השלישי עם ריצה מרשימה, אך זה לא הספיק מול יום גדול של גיא גודס והשחקנים שלו.

לראשונה מזה שני משחקים, חיפה הגיעה למשחק עם ספידי סמית', זאת לאחר שהוא סיים לשהות בבידוד אך לצערו הוא לא שחזר את היכולת מהמשחק האחרון שלו בירוק וסיים עם 6 נקודות בלבד. האורחת נשענה בעיקר על יכולת טובה של רג'י אפשואו ואנדרו אנדרוז, אך מנגד היו זרים איכותיים מאוד, כאשר מלבד האריסון המצטיין גם דרל מונרו (14 נק'), זאק הנקינס (14 נק', 12 ריב') ואלכס המילטון (13 נק') קלעו בספרות כפולות ודאגו לניצחון החשוב של ראשל"צ.

דיאנג'לו האריסון, ספידי סמית', ווילי וורקמן | עודד קרני
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי