אחרי מהפך מדהים: 77:80 לחולון על גלבוע/גליל

הסגולים לא הובילו אפילו פעם אחת במשחק, אך ריצת 0:19 אדירה ברבע האחרון קטעה רצף של שבעה הפסדים והעניקה ניצחון במשחק הראשון בפלייאוף. אכזבה גדולה לליובין וחניכיו

(גודל טקסט)

ההתמודדות בין הפועל חולון להפועל גלבוע/גליל במסגרת רבע גמר פלייאוף ליגת ווינר סל יצאה היום (שישי) לדרך, כשהסגולים קטעו רצף של שבעה הפסדים והצליחו להשיג ניצחון 77:80 דרמטי מול הקבוצה הצפונית.

המשחק השני בסדרת הטוב משלושה יתקיים ביום שני בגן נר, וחניכיו של ליאור ליובין ינסו להתאושש מההפסד הכואב היום – כאשר הם הובילו לכל אורך המשחק ואיבדו לראשונה את היתרון 2:59 דקות לסיום.

אגב, זו הייתה הפעם שהראשונה שחולוניה טעמה את טעם הניצחון מאז החזרה מפגרת הקורונה. זה היה משחק פשוט משוגע. הצפוניים הובילו לאורך כל המשחק בבטחה, היו נראים בדרך לניצחון שימשיך את התקופה הטובה שלהם (שבעה ניצחונות רצופים – מאזן מושלם בבית התחתון).

ליאור ליובין
ליאור ליובין | דני מרון

ברבע האחרון הגיעה דרמת ענק. מהרגע שנתנאל ארצי קלע וקבע 61:75 לקבוצתו קצת יותר משמונה דקות לסיום, גלבוע/גליל פשוט נעלמה. המארחת פתחה בריצת 0:19 אדירה והשחקנים נראו פשוט ב"אמוק". הם היו בטירוף, נלחמו על כל כדור והרגישו שזה בידיים שלהם. בסופו של דבר הם רשמו מהפך נפלא ועלו ל-0:1 סופר חשוב בסדרה.

האדומים פתחו את הרבע הראשון ברצף צליפות מחוץ לקשת וסיימו את הרבע הראשון ב-20:25. ברבע השני הפער עמד בשיאו על 19 נקודות, ותוצאת המחצית עמדה על 38:51 לצפוניים. רועי הובר בלט ברבע השלישי אצל המפסידה, אך יותם חנוכי, אקיל מיצ'ל וג'ו תומאסון בלמו את הקאמבק של המארחת וסיימו את הרבע ביתרון 53:68. ואז, ברבע, האחרון, המשחק החל להיות צמוד.

חולון הייתה בפיגור 75:61 ברבע האחרון, כאמור, והסוף ידוע לכולם. יוגב אוחיון, שלומי הרוש וגיא פניני לקחו פיקוד והראו את הניסיון שלהם בדקות הסיום, והשיגו את המהפך הנהדר. שאבון קולמן הוביל את טבלת הקלעים שלה עם 19 נקודות.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי