זוסמן לאחר הדרבי: "אנחנו מכבי, אסור לנו להיות בלחץ"

הגארד שהצטיין ב-66:67 הדרמטי על הפועל ת"א הסביר: "למרות המשחק הלא טוב, אנחנו יודעים מה אנחנו שווים. רציתי לעזור לקבוצה וכשהייתי על הספסל לא יכולתי לשבת". ספרופולוס: "יובל יודע שאני סומך עליו מההתחלה"

(גודל טקסט)

משחקי הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל הגיעו הערב (שבת) לשיא כאשר מכבי תל אביב גברה 66:67 דרמטי על הפועל תל אביב בדרבי הלוהט, שהבטיח הרבה וגם קיים שהצהובים חזרו מפיגור דו ספרתי בעזרת רבע אחרון אדיר.

לאחר הניצחון הראשון בסדרה של הטוב משלוש, מצטיין המשחק יובל זוסמן סיכם: "הייתי רגוע במהלך המשחק וככה גם כל הקבוצה. אנחנו מכבי ת"א ואנחנו יודעים מה אנחנו שווים למרות המשחק הלא טוב. אם אנחנו משחקים ביחד ולא לחוד אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה".

הגארד הוסיף: "הפועל תל אביב בלגנה את המשחק וזה גרם לנו יותר לשחק מבודד. זה הכניס אותי קצת ללחץ אבל אנחנו לא יכולים להיכנס אליו, אנחנו מכבי. חלק מהשחקנים היו בשוק, אבל זה היה הרגע להתעלות וחיכיתי לזה. כשהייתי על הספסל לא יכולתי לשבת, רציתי לעלות ולתרום ובסוף עזרתי. זה עוד משחק שנרשם בספרי ההיסטוריה. כל משחק הוא חשוב, כשאתה במכבי צריך לנצח בכל משחק".

יובל זוסמן | דני מרון

לאחר מכן, המאמן המנצח יאניס ספרופולוס הוסיף: "ההגנה שלנו לא הספיקה במחצית הראשונה וזה היה ההבדל ברבע האחרון. ברבע הרביעי הצלחנן למצוא את קצב המשחק שלנו וזה היה המפתח שלנו לניצחון. פלייאוף זה שונה מעונה רגילה" הסביר היווני.

"היתרון בבית הוא חשוב ואם פותחים משחק בצורה לא טובה זה משפיע. הלחץ מתחיל והראש כבר לא נקי. ניסינו לכפות דברים בכוח ועשינו טעויות טקטיות. מהרגע הראשון שהגעתי לכאן סמכתי על זוסמן והוא יודע את זה. הוא שחקן חשוב מאוד עבור הקבוצה והוא הוכיח את זה היום".

יאניס ספרופולוס | דני מרון
עוד באותו נושא: יאניס ספרופולוס, יובל זוסמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי