ספרופולוס: "אם לא נלמד מהטעויות, מה נוכל להגיד?"

יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב הודה אחרי ה-66:67 על הפועל הפועל תל אביב: "לא היינו מוכנים מנטלית למשחק פלייאוף - זו קריאת השכמה עבורנו". זוסמן: "במילה אחת - בלאגן"

(גודל טקסט)

נקודת האור היחידה שמכבי תל אביב יכולה לקחת מהמשחק הראשון בסדרת רבע הגמר נגד הפועל תל אביב היא הניצחון 66:67, שהושג בזכות רבע אחד טוב בסיום ואופי שהפגינו שחקני האלופה. בקבוצה הודו כי זו הייתה הופעה חלשה, שלא הגיעו מוכנים למשחק וזה התבטא היטב על הפרקט, כשלמשך מרבית המשחק הצהובים לא הצליחו להתמודד עם האגרסיביות של היריבה ורק בזכות התעוררות של סקוטי ווילבקין ב-10 הדקות האחרונות, לצד שלשות חשובות של טיילר דורסי ודני אבדיה, עלו ל-0:1 בסדרה.

אם לא די ביכולת המאכזבת, במכבי תל אביב מתקשים להעריך מתי ואם בכלל ישובו הזרים הפצועים, קווינסי אייסי ואלייז'ה בראיינט. כבר שלושה משחקים שהפורוורד נרשם בסגל אך לא מתלבש בסופו של דבר, בעוד הגארד הגיע אתמול עם סד בכף רגלו (סובל מפציעה באצבע) וייתכן שהשניים כבר לא יעמדו לרשות יאניס ספרופולוס העונה.

מכבי יצאה מפיגור דו ספרתי ועלתה ל-0:1 קשה

"לא היינו מוכנים מנטלית למשחק פלייאוף למרות שדיברנו על החשיבות שבכך", אמר ספרופולוס בסיום, "אבל הראינו אופי ברבע הרביעי והצלחנו לשנות את המומנטום דרך ההגנה וקלענו זריקות פנויות. לא שיחקנו טוב, נדבר עם השחקנים וננסה להבין למה. אם לא נלמד מהטעויות, מה נוכל להגיד? זו בהחלט קריאת השכמה עבורנו".

יובל זוסמן, שהיה מהיחידים שסיפקו את הסחורה והוביל את הקאמבק בצד ההגנתי, בנוסף ל-12 נקודות ותשעה ריבאונדים, סיכם לאחר המשחק: "במילה אחת – בלאגן. הם היו יותר טובים במהלך רוב המשחק, יותר אנרגטיים ונלחמו על כל כדור, לא ידענו להתמודד עם זה שהם בילגנו לנו את המשחק ולא היינו מספיק מרוכזים, אבל ברבע האחרון זה נראה אחרת. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ואני בטוח שנבוא יותר טוב למשחק הבא".

יובל זוסמן, ג'רמי פארגו | דני מרון


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי