בני הרצליה מתחזקת: יאיר קרביץ חתם לשלוש שנים

יאיר קרביץ | בני הרצליה, רשמי

קבוצתו של דרוקר צירפה את הרכז (1.93, 21) שזכה עם נבחרת העתודה שנתיים ברציפות באליפות אירופה:" מתרגש להגיע ומצפה לפתיחת העונה בתקווה שתהיה מיוחדת ומוצלחת". המאמן מרוצה: "הוא חלק מדור העתיד של הכדורסל"

(גודל טקסט)

בני הרצליה ממשיכה להתחזק. העולה הטרייה לליגת העל בכדורסל הודיע ההיום (ראשון) על החתמתו של הרכז יאיר קרביץ (1.93, 21) לשלוש שנים, קרי עד תום עונת 2022/23.

לאחר שבעונת 2018/19 לא הרבה לקבל הרבה דקות משחק בהפועל באר שבע, עבר קרביץ בעונה החולפת לעירוני רעננה מהליגה הלאומית במדיה העמיד ממוצעים של 11.7 נקודות, 6.6 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים בממוצע למשחק, והיה אחד הישראלים המובילים בליגת המשנה.

בקיץ 2019 רשם הישג עדול עם זכייתו השנייה ברציפות באליפות אירופה לנבחרות עתודה כשהיה שחקן משמעותי בנבחרת, פתח בחמישייה במרבית משחקי האליפות, והעמיד ממוצעים של 8.6 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-24.6 דקות למשחק.

יאיר קרביץ, דני אובדיה ורז אדם
יאיר קרביץ, דני אובדיה ורז אדם | דני מרון

מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, בירך על המהלך: "יאיר קרביץ הוא חלק מדור העתיד של הכדורסל הישראלי. מדובר בשחקן כשרוני ורעב, שאנחנו מכירים את האיכויות שלנו מהנבחרות הצעירות וכן מהעונה האחרונה בליגה הלאומית, וכעת הוא יקבל את הבמה בליגת העל". בהמשך סיפר דרוקר על משנתו בבניית הקבוצה: "אנחנו מנסים להרכיב קבוצה שתיצור שילוב בין צעירים לוותיקים, ואנחנו רוצים לשים דגש על אופי השחקנים כדי ליצור קבוצה מלוכדת ומחויבת".

יאיר קרביץ עצמו אמר: "אני מתרגש להצטרף למועדון נהדר כמו בני הרצליה ומצפה מאוד לפתיחת העונה. אני מגיע מלא מוטיבציה לעונה הזאת, ומצפה לעונה מיוחדת ומוצלחת".

הרכז מצטרף לניצן חנוכי, אלישי כדיר, גייב לוין, קנדל אנתוני וג'קים דונלדסון, שכבר חתמו בקבוצה מוקדם יותר הקיץ. נציין כי קרביץ שיתף פעולה עם ג'קים דונלדסון גם בעונת 2018/19 בהפועל באר שבע.

שרון דרוקר
שרון דרוקר. מרוצה מההחתמה | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי