מכבי ראשל"צ ניצחה 82:101 את מכבי חיפה ועלתה לפיינל פור

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים | עודד קרני, מנהלת הליגה

הכתומים השלימו 0:2 בסדרה ומחכים למנצחת בין הפועל ירושלים לנס ציונה. המילטון ומונרו הובילו את הקלעים עם 26 ו-25 נקודות בהתאמה. בלייזר: "עוד לא סיימנו"

(גודל טקסט)

שני ניצחונות מאליפות: מכבי ראשון לציון הבטיחה הערב (ראשון) את מקומה בחצי גמר הפיינל פור, כשגברה על מכבי חיפה והשלימה 0:2 בסדרת הפלייאוף. הקבוצה מעיר היין מחכה כעת למנצחת בסדרה בין הפועל ירושלים לעירוני נס ציונה, שזהותה עשויה להיקבע הערב אם האדומים ינצחו באולם לב המושבה. הירוקים סיימו את העונה ויכולים להצטער על כך שמחזור אחד לפני פלייאוף הם איבדו את המקום החמישי, שהיה מקנה להם יריבה נוחה יותר ברבע הגמר.

20 הדקות הראשונות היו צמודות, המארחת פתחה פער של 6 נקודות ברבע הראשון אך בשני הכתומים כבר הפכו את התוצאה, לפני שירדו להפסקה בפיגור של נקודה. ברבע השלישי הגיעה ריצת 4:16 של ראשון לציון, שברחה להפרש דו ספרתי ולא הסתכלה לאחור עד הסיום, כאשר בדקות האחרונות החיפאים הרימו ידיים ואפשרו לפער לצמוח.

קפטן המנצחת, עוז בלייזר, אמר בסיום: "מחצית ראשונה פחות היינו פה, אבל יצאנו כמו מלוע של תותח והכדורים התחילו להיכנס. כולם היו מצוינים היום, אני שמח על הניצחון הזה אבל עוד לא סיימנו. יש את חצי הגמר, המטרה שלנו היא להגיע שוב לגמר השנה. נתכונן בהתאם ונגיע לנצח".

קלעו למכבי חיפה: קנת' סמית 21 (9 ריבאונדים, 7 אסיסטים), אנדרו אנדרוז 16, רג'י אפשואו 14, ג'ראיי גרנט 10, מייקל בריסקר ורומן סורקין 6, ווילי וורקמן 5, יונתן מור 4.

קלעו למכבי ראשון לציון: אלכס המילטון 26, דריל מונרו 25, דיאנג'לו האריסון 13, זאק הנקינס (9 ריבאונדים), נמרוד טישמן ועוז בלייזר 10 כ"א, אדם אריאל 7.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי