הפועל ירושלים הביסה 87:114 את נס ציונה בדרך למפגש עם ראשל"צ

עידן זלמנסון, נמרוד לוי | אודי ציטיאט

האדומים מהבירה חגגו עם 21 שלשות, ניצחו בסדרת רבע הגמר וישחקו נגד הקבוצה של גיא גודס בפיינל פור. ג'רמי פארגו הוביל עם 22 נקודות

(גודל טקסט)

ככה הפועל ירושלים רצתה להגיע לפיינל פור. רק לפני עשרה ימים האדומים מהבירה סיפקו תצוגה חלשה מאוד נגד מכבי תל אביב, אך הערב (ראשון) הם הבטיחו את המקום בחצי הגמר עם ניצחון מוחץ 87:114 על עירוני נס ציונה, בדרך ל-0:2 בסדרה שבה מחזיקת הגביע הפגינה יכולת טובה מאוד. זו הייתה חגיגת שלשות של הירושלמים, שקבעו שיא פלייאוף (והשוו את שיא כל הזמנים בעונה הסדירה) כשצלפו 21 פעמים מחוץ לקשת, קבעו שיא מועדון בנקודות למשחק פלייאוף בודד והראו שהם מוכנים למפגש עם מכבי ראשון לציון ביום ראשון הבא.

בזכות השלשות הקבוצה של עודד קטש ברחה במחצית השנייה ולכל אורכה שמרה על פער דו ספרתי, זאת בנוסף להופעה מעודדת מאוד מצד ג'רמי פארגו שנראה מצוין לקראת הפיינל פור והוביל את רשימת הקלעים. נס ציונה נהנתה מפתיחה טובה מבחינה התקפית, אלא שרייבונטה רייס וקמרון אוליבר נכנסו לבעיית עבירות, ההגנה שוב הייתה רכה ובדרך הזו קשה מאוד להתמודד עם אחת משתי הקבוצות הטובות בליגה.

קלעו לעירוני נס ציונה: ג'יי פי טוקוטו 23 (10 ריבאונדים), רביב לימונד (8 אסיסטים) וקמרון אוליבר 15 כ"א, ליאור קררה 10, רייבונטה רייס 8, עידן אלבר 6, גולן גוט 5, לינדל וויגינטון 4, רביב פיטשון 1.

קלעו להפועל ירושלים: ג'רמי פארגו (6 מ-8 לשלוש) 22, נמרוד לוי (5 מ-9) 21, תמיר בלאט 16 (8 אסיסטים), סולימאן בריימו 14, ג'יימס פלדין 13, ג'ון הולנד 10, עידן זלמנסון 7, עמנואל טרי 6, דניאל רוזנבאום 3, בר טימור 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי