בראיינט מחוץ לסגל לדרבי, אייסי נרשם אך ספק אם ישותף

אלייז'ה בראיינט
אלייז'ה בראיינט | עדי אבישי

הקלע לא נכלל ב-12 של יאניס ספרופולוס למשחק השני בסדרה נגד הפועל תל אביב, שתארח בתקווה לשפר את אחוזי השלשות ולמנוע הדחה. ספרופולוס: "הפועל הוכיחה שהיא קבוצה לוחמת"

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב במשחק הראשון, הפועל תל אביב תארח מחר (שני) את הצהובים לדרבי השני בסדרת רבע גמר הפלייאוף. האדומים, שיצאו מאוכזבים מאוד מהמפגש הראשון בין השתיים, בו היו עדיפים למשך שלושה רבעים ופספסו הזדמנות לנצח במהלך האחרון, חייבים לגבור על היריבה העירונית כדי לשמור על סיכוי להעפיל לפיינל פור. מנגד, שחקני האלופה יודעים שהופעה חלשה כפי שסיפקו במוצ"ש לא תתקבל בהבנה הפעם.

מכבי תל אביב נעצרה על שפל עונתי בנקודות ואחוזי קליעה לשתיים (45%) במשחק הראשון בסדרה, כאשר התלות ההתקפית בסקוטי ווילבקין והקושי של הכוכב להתבלט כשמלאכת ניהול המשחק מוטלת כולה על כתפיו, באו לידי ביטוי בבירור, אולם ווילבקין הצליח להתעלות ברבע המכריע ולצד משחק טוב של יובל זוסמן, בתוספת קליעות חשובות של טיילר דורסי ודני אבדיה, הצהובים הצליחו לצאת עם הניצחון. יאניס ספרופולוס ימשיך להסתדר ללא אלייז'ה בראיינט, שלא נרשם בסגל להתמודדות ועלול להיעדר עד תום העונה בעקבות פציעה בכף רגלו. קווינסי אייסי, לעומתו, נכלל ברשימה בפעם הרביעית ברציפות, אלא שגם שיתופו מוטל בספק גדול. פרדריק בורדיון יקווה לקבל דקות בכורה במדים הצהובים.

ספרופולוס אמר באימון המסכם של קבוצתו: "אנחנו רוצים לשחק הרבה יותר טוב מאשר במשחק הראשון. ניתחנו מה לא עבד טוב ונצטרך להשתפר בהתקפה ובהגנה. הפועל הוכיחה שהיא קבוצה לוחמת שיודעת לשחק, אז נצטרך להתרכז ולקרוא את המשחק היטב". אמארה סטודמאייר הוסיף: "לא שיחקנו טוב במשחק הראשון. הם היו אגרסיביים בהגנה ועשו משחק ממש טוב. אנחנו מפוקסים ומוכנים למשחק אגרסיבי מחר".

ישפרו את אחוזי הקליעה? | דני מרון

בצד השני, האדומים יהיו חייבים לדייק באחוזים גבוהים יותר מחוץ לקשת ומקו העונשין, אחרי ששלשום קלעו שתי שלשות בלבד מ-21 ניסיונות, שווה ל-9.5% (שפל מועדון בפלייאוף) והחטיאו שמונה ניסיונות מהקו מתוך 18. הפועל תל אביב תנסה לגבור על האלופה לראשונה אחרי 16 מפגשים בפלייאוף וגם לעצור רצף של חמישה הפסדים בשלבי ההכרעה של העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי