חוזר לליגת העל: אריאל בית הלחמי חתם לשנתיים באילת

אריאל בית הלחמי | הפועל אילת, רשמי

המאמן שהוביל את נבחרת העתודה לזכיות רצופות באליפות אירופה יחליף את אריק אלפסי, שסיים את דרכו לאחר שלא הצליח להביא את הדרומיים לפלייאוף העליון

(גודל טקסט)

אריאל בית הלחמי חוזר לעמוד על הקווים: המאמן שהדריך את הפועל תל אביב בפתיחת העונה הנוכחית, חתם הערב (שני) לשנתיים בהפועל אילת. בית הלחמי צפוי להגיע ביממה הקרובה לאילת ויערוך סבב פגישות מקצועיות עם הגורמים הרלוונטיים במועדון, כדי להתחיל בבניית הסגל לעונה הבאה.

הקבוצה הכי דרומית בליגה נפרדה מאריק אלפסי לאחר שסיימה את העונה ברצף של ארבעה הפסדים אשר מנעו ממנה להעפיל לפלייאוף. "נבקש להודות מקרב לב לאלפסי, שאימן את הקבוצה באחת העונות המורכבות והסבוכות ביותר. בהצלחה בהמשך", נמסר מטעם הפועל אילת.

בית הלחמי, שהחל את דרכו בגבעת שמואל והדריך גם את אליצור אשקלון, עירוני נהריה ובני השרון, רשם קדנציה מוצלחת בהפועל גלבוע/גליל עמה עלה מהליגה הלאומית כל הדרך אל פלייאוף ליגת העל, לפני שרשם את ההישגים הבכירים בקריירה שלו: הובלת נבחרת העתודה של ישראל לזכייה באליפות אירופה עד גיל 20 שנתיים ברציפות, ב-2018 וב-2019. מעבר לכך, הוא שימש גם כעוזר מאמן נבחרת ישראל ומאמן הנבחרת האולימפית.

כאמור, בקיץ הקודם חתם בית הלחמי בהפועל תל אביב, אך בחודש ינואר האחרון פוטר ממנה לאחר פתיחת עונה מאכזבת, כשהאדומים רשמו שישה ניצחונות לעומת עשרה הפסדים תחתיו.

אריאל בית הלחמי
תחנה חדשה בקריירה | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי