אלייז'ה בראיינט: "אני בטוח שאשחק בעתיד ב-NBA"

אלייז'ה בראיינט. האיש החם בסיום | דני מרון

שחקן מכבי תל אביב התראיין בארה"ב וסיפר על החלום הגדול: "מתי זה יקרה? זו שאלת מיליון הדולר". בנוסף דיבר על הרמה בליגת העל, החיים בצל הקורונה והשינויים שסיגל לעצמו בשנתיים בישראל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תתארח היום (שלישי) בשעות הערב אצל הפועל תל אביב בדרבי, כאשר המטרה להבטיח עלייה לפיינל פור עוד הערב. בינתיים הסווינגמן של הצהובים אלייז'ה בראיינט, שהוזכר כמועמד בימים האחרונים להצטרף לצסק"א מוסקבה, התראיין בארצות הברית ודיבר על החיים בישראל בצל הקורונה ועתידו המקצועי.  

"אנחנו בורכנו על כך שיש לנו עבודה ואנו זוכים לשחק את המשחק שאנחנו כל כך אוהבים", אמר בראיינט. "עלינו לחשוב גם על בריאות הנפשית שלנו ולשמור על הבטיחות של כל אחד שעולה לפרקט".  

על ההשתלבות באירופה במדי אילת ומכבי תל אביב אמר: "אני חושב שהדבר הכי חשוב שלמדתי בליגות האלו, הוא למצוא את הנקודות החזקות שלך ולהתמקד בהן. בנוסף אני לומד את הדקויות הקטנות של המשחק, כמו מהי עבירה טובה או רעה בכדורסל באירופה".

אלייז'ה בראיינט
אלייז'ה בראיינט. "מאמין שאשחק ב-NBA" | דני מרון

בהמשך בראיינט החמיא לרמה בישראל ושוב הדגיש כי המטרה הגדולה שלו היא לשחק ב-NBA: "ליגת העל היא מאוד תחרותית ופיזית. הרמה כאן גבוה ויש פה לא משחק שחקני NBA לשעבר. המטרה הסופית היא כמובן לשחק בליגה הטובה בעולם ואני בטוח שזה יקרה כי אני מאמין בעצמי ובעבודה שלי. מתי זה בדיוק יקרה? זו שאלת מיליון הדולר. זה כבר תלוי בהחלטה של אלוהים ואני בסדר עם זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי