דיווח: קבוצות מאיטליה ומספרד בעקבות ג'ייק כהן

בתקשורת בארץ המגף משוכנעים שמכבי תל אביב תיפרד מהפורוורד שבקרוב יחגוג 30, רג'יו אמיליה סימנה אותו כאחד המועמדים המובילים לחזק את הסגל

(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר הדיווח הראשון שעל פיו ג'ייק כהן מועמד לעבור לאיטליה, הבוקר (שלישי) שוב עולה שמו של פורוורד מכבי תל אביב והפעם בהקשר של קבוצות אחרות. תחילה נטען כי דינמו ססארי בוחנת אפשרות לצרפו וכעת נטען כי רג'יו אמיליה הפכה אותו לאחד השחקנים המבוקשים ביותר על ידה.

רג'יו אמיליה, שבין השאר שחררה את גל מקל שעבר סופית למלאגה אחרי השאלה בחודשים האחרונים, זקוקה לחיזוק במספר עמדות וכהן שיחגוג בספטמבר את יום הולדתו ה-30 סומן על ידה ועל פי הדיווח גם מספר קבוצות בספרד בוחנות את האפשרות לצרף את שחקן מכבי תל אביב.

על פי התקשורת האיטלקית, ספק אם ג'ייק כהן יהיה חלק מהסגל של יאניס ספרופולוס והוא עשוי לזכות בחוזה משודרג ברג'יו אמיליה, שתחילה ניסתה לצרף את לואיס סקולה ולצערה האחרון בחר בסופו של דבר בווארזה.

כהן בן ה-29, יליד ארה"ב שמאז שהתאזרח נמנה על סגל נבחרת ישראל, הגיע ארצה ב-2013 ועבר בנוסף למכבי תל אביב גם במכבי ראשון לציון, הפועל ירושלים ממנה הושאל לאריס סלוניקי וב-2016/17 שיחק במכבי אשדוד, עונה שאחריה שב למכבי תל אביב לקדנציה שנייה.

ג'ייק כהן
ג'ייק כהן | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי