זוסמן בספק למשחק השלישי, ספרופולוס: "לא נלחמנו"

הפורוורד נפצע בשריר הירך האחורי, מאמן מכבי ת"א היה מאוכזב. קסטריטיס: "גאה בשחקנים", ים מדר: "הפועל ת"א הוכיחה שהיא יכולה להתמודד מול מכבי ת"א"

(גודל טקסט)

ערב משוגע בהיכל קבוצת שלמה. הפועל תל אביב הצליחה לגבור הלילה (שלישי) 72:82 על מכבי תל אביב, להשוות ל-1:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף ולכפות משחק נוסף. אגב, יובל זוסמן נפצע במהלך המשחק בשריר הירך האחורי וייבדק. כעת הוא מוגדר בספק למשחק השלישי והמכריע, שייערך ביום חמישי ב-21:15.

המאמן המפסיד, יאניס ספרופולוס, היה מאוכזב בסיום ואמר: "לא נלחמנו ולא היו לנו רעיונות. איבדנו הרבה כדורים שהם ידעו להשיג מהם נקודות כתוצאה מכך. בלתי אפשרי לנצח ככה".

מן העבר השני, מאמן הפועל ת"א, יאניס קסטריטיס, פרגן לשחקניו: "השחקנים השיגו משהו שכל כך הגיע להם. זה פרס עבור העבודה הקשה שלהם ואני מאוד גאה בהם".

יאניס קסטריטיס | דני מרון

ים מדר, שלהט עם 22 נקודות, התייחס בסיום לחברו לקבוצה תומר גינת, שערך את משחק הבית האחרון שלו בהפועל ת"א: "נתנו לתומר מתנה טובה. זה היה חשוב, לא הצלחנו לעשות את זה במשחק שעבר למרות שהיינו קרובים. היה מרגש לראות את תומר בטקס בסיום. הוא עשה כאן דרך. הפועל נתנה לו המון והוא נתן המון להפועל".

"אני לא יודע אם זה היה המשחק הכי טוב שלי מאז שחזרנו מהפגרה", המשיך הכוכב הצעיר. "היינו חייבים את הניצחון כדי לא לגמור את העונה ועשינו את זה. אני בא לשחק ומשתדל להתרכז בקבוצה ולעשות את האחרים יותר טובים. אני משתדל לשלוט בקצב ולהוביל לניצחון. הפועל ת"א הוכיחה הערב שהיא יכולה לעמוד מול מכבי ת"א".

יובל זוסמן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי