אכזבה במכבי ת"א: "התובע בעצמו אמר שבהרחקה כבר הערב יהיה טעם לפגם"

ווילבקין וקלויארו. משהו רע עובר על שחקני מכבי | דני מרון

בקבוצה נדהמו מהעונש שנגזר על ווילבקין שעות לפני הדרבי המכריע, למרות המלצת עו"ד טל אור: "המשחק היה צריך להיות מוכרע על ידי השחקנים, מצרים על החלטה שמשפיעה באופן מובהק על מה שיקרה על הפרקט"

(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני המשחק החשוב ביותר שלה העונה, מכבי תל אביב קיבלה בשורה מרה כאשר בית הדין של איגוד הכדורסל גזר על סקוטי ווילבקין הרחקה מהדרבי נגד הפועל תל אביב הערב (חמישי). לאחר הפסיקה התברר כי תובע האיגוד, עו"ד טל אור, המליץ שלא להחיל את העונש כבר היום בשל העובדה שמדובר במשחק גורלי, אלא שהדיינים דחו את הבקשה.

דובר המועדון רועי גלדסטון התייחס להחלטה: "מאוד מופתע. אנחנו מקבלים את ההחלטה, אבל מאוכזבים מאוד. בעיקר בגלל מה שנאמר בדיון. התובע בעצמו אמר שגם אם יוחלט על הרחקה, הוא חושב שהיא לא צריכה להיות כבר הערב כי אנחנו רק כמה שעות לפני המשחק ויהיה טעם לפגם. ואז אנחנו קוראים את ההחלטה ומגלים שזה כבר הערב. אנחנו מאוד מאוכזבים מההכרעה".

"זאת הזדמנות לומר גם שאי אפשר לערער לפי התקנון של בית הדין", אמר הדובר והבטיח: "אנחנו תמיד נהיה תחרותיים והישגיים, זה הדנ"א שלנו וגם במקרי עבר ידענו לבוא מלמטה וזה כנראה מה שיקרה גם היום. אנחנו מצרים על כך שההחלטה משפיעה באופן מובהק על מה שיקרה על הפרקט. המשחק היה צריך להיות מוכרע על ידי השחקנים".

על הטענה שווילבקין השיג את מבוקשו כי לא רצה לשחק לכתחילה, הוא השיב: "זה לא נכון, דיברתי איתו לפני הדיון והוא אמר לי שהוא מת לשחק. אגיד כאן באופן ברור שהשחקנים שהתלוננו לא עשו זאת על עצם חידוש הליגה, אלא על התנאים שבעייתיים מבחינתם. על נושא הבידוד, הבדיקות שהיו גורמות להם להרגיש יותר בנוח ולא נעשו, על כך שהליגה התארכה. הדברים הללו אובייקטיביים ואמיתיים ומפריעים לשחקנים לשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי