מחדל בדרבי התל אביבי: עשרות אוהדים נכנסו

אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות, אוהדים משתי המחנות הורשו להיכנס ליציעי היכל מנורה מבטחים. תגובת המנהלת: "חבל שמכבי ת"א מסכנת את קיומו של הפיינל פור"

(גודל טקסט)

מחדל בדרבי התל אביבי. עשרות אוהדי מכבי והפועל תל אביב הורשו להיכנס ליציעי היכל מנורה מבטחים בניגוד מוחלט להוראות משרד הבריאות. הגוש של האדומים לא פחות קטן מזה של הצהובים, וכוחות האבטחה קיבלו הנחיה לא לפנות אותם מכיוון שהם מוגדרים לכאורה כאנשי המועדון.

לא ברור איך הקהל הצליח להיכנס, כשכוחות אבטחה בהיכל ניגשו לקומץ האוהדים הצהובים וניסה לפנותם, אך אלו סירבו בתוקף ובמקום התחוללה סערה, שכן ההפרה החמורה עלולה להביא את משרד הבריאות להחלטה לסגור את הליגה. במכבי ת"א, שצפויה לקבל קנס, ביקשו להבהיר שאינם חורגים מהכמות המותרת ועמדו בהקצאות. בסופו של דבר, חמישה אוהדים צהובים שלא היו ברשימות הכניסה הוצאו על ידי המאבטחים.

תגובת מנהלת הליגה: "מנהלת הליגה אישרה לקבוצות להכניס בעלי תפקיד וחברי הנהלה בלבד וחשבה שהקבוצות יהיו אחראיות מספיק לעמוד בכך. מכבי תל אביב הכניסה אוהדים הערב והמנהלת תערוך עימה בירור על כך. חבל שמכבי תל אביב מסכנת את קיומו של הפיינל פור. כל מי שלא ברשימה התבקש לצאת מהאולם על ידי מאבטחי המנהלת. יש לציין שלמרות כניסת האוהדים אין חריגה מכמות הנוכחים באולם שאושרה על ידי משרד הבריאות. המנהלת בפיינל פור תאפשר כניסה רק לבעלי תפקיד ורק לאחר בדיקת תעודה מזהה ותתגבר את כמות המאבטחים.

אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי