מכבי ת"א נקנסה ב-30,000 שקלים על כניסת אוהדיה לדרבי

אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

מנהלת הליגה הטילה קנס על המועדון לאחר המחדל במשחק האחרון נגד הפועל ת"א, כש-5,000 ש"ח מתוך הסכום ניתנו על "גרימת נזק תדמיתי לליגה"

(גודל טקסט)

לצד ההתעלות של שחקני מכבי תל אביב, שסיפקו מפגן לחימה והתגברו על חסרונו של סקוטי ווילבקין בדרך לניצחון על הפועל תל אביב והעפלה לפיינל פור, מחדל ענק אירע אמש (חמישי) בהיכל מנורה מבטחים כאשר כ-20 אוהדי ארגון "The Gate" נכנסו למשחק למרות שלא לכולם היה אישור לכך. הדבר עלה ביוקר לקבוצה, שנקנסה היום על ידי מנהלת הליגה ב-30,000 שקלים.

"בעקבות העובדה שמשחקי הפיינל פור יהיו בניהולה הבלעדי של מנהלת הליגה ובשל אירועי המשחקים האחרונים של הפלייאוף, החליטה המנהלת להחמיר את הפיקוח על כניסת בעלי תפקידים בלבד למשחקי חצי הגמר וגמר הפיינל פור", לשון הודעת הארגון. "המנהלת קיימה הבוקר ישיבת עבודה עם הנהלת היכל מנורה מבטחים ומנהל האירוע מטעם ההיכל לקראת משחקי הפיינל פור. בישיבה זו הוסקו מסקנות לאור האירועים האחרונים והמנהלת תתגבר את כוחות האבטחה והשיטור במשחקים ועוד לפני כן, תוודא את זהות הנרשמים למשחקים ותאכוף זאת בהקפדה יתרה".

"בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי אמש והכנסת חמישה אוהדים שלא היו רשומים ברשימות על ידי מכבי תל אביב, זאת בניגוד מוחלט להנחיות שקיבלו כל קבוצות הליגה עם חזרתן לפעילות, החליטה המנהלת להשית היטל על הקבוצה בסך 25 אלף ש"ח והיטל נוסף של 5000 ש"ח על גרימת נזק תדמיתי לליגה מול משרד הספורט, משרד הבריאות, משטרת ישראל והציבור הרחב".

אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי