קטש: "לניצחונות שלנו אין משמעות", גודס: "ירושלים עדיפה על הנייר"

עודד קטש | דני מרון

פיינל פור 2020: הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון קיימו את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק ביום ראשון. מאמן האדומים: "הכל פתוח. מאזני הכוחות השתנו". מאמן הכתומים: "מקווים להפתיע נגדם לראשונה העונה"

(גודל טקסט)

כיאה לתקופה, מנהלת הליגות בכדורסל ערכה היום (שישי) את מסיבת העיתונאים הראשונה לקראת פיינל פור 2020, כאשר מאמן הפועל ירושלים עודד קטש והקפטן בר טימור חברו לגיא גודס ועוז בלייזר ממכבי ראשון לציון באמצעות אפליקציית "זום".

קטש היה הראשון לדבר: "אנחנו מתרגשים מאוד לקראת הפיינל פור. זה מרגיש כמעט רגיל לגמרי. אני חושב שהכל פתוח אחרי שהשתנו מאזני הכוחות וראינו את זה במהלך הסדרות שהיו. זה נראה הרבה יותר טוב ממה שדמיינתי את זה. אני חושב עכשיו כולם מבינים כמה היה חשוב שהכדורסל יחזור".

על הסדרה ברבע הגמר נגד ציונה: "היא נתנה לנו יותר זמן להתכונן ואפשר לומר שהמשחקים היו משמעותיים. כל הבית העליון היה חסר משמעות במידה מסוימת אבל התוצאות היו חשובות. אנחנו מרגישים עכשיו מוכנים יותר ושחקנים מרגישים יותר נוח בתפקידים שלהם כמו ג'רמי פארגו למשל".

עודד קטש | דני מרון

הסוויפ העונתי על מכבי ראשל"צ: "לא חושב שיש לזה משמעות כרגע. הכל יכול ללכת לשני הכיוונים. הם חזרו טוב מהפגרה שהייתה והמשחקים מולה היו צמודים מאוד. אסור לנו לחשוב על זה לפני חצי הגמר".

הקפטן טימור הוסיף: "כל העניין הזה שאין קהל במשחקים מן הסתם קשה לנו. אנחנו מכירים את הקהל שלנו טוב ויודעים מהי החשיבות והדחיפה שהוא נותן לנו. הפיינל פור הוא משחק אחד והכל יכול לקרות בו, גם אם יש קהל".

מנגד, גודס היה מאוד נחרץ: "על הנייר הפועל ירושלים פייבוריטית וזה רק על הנייר. כשמגיעים למשחק אחד הכל יכול לקרות וזה כבר קרה בהיסטוריה. ביום אחד נתון כל קבוצה יכולה לקחת וזה הכוח של משחק אחד. המפתח שלנו זה להגיע מוכנים כמה שיותר למשחק ושכל אחד ייתן את הכדורסל הכי טוב שהוא יכול. צריך לקוות ליום טוב בהתקפה כי תמיד קשה לנו מול ירושלים".

גיא גודס | עודד קרני

המאמן המשיך: "העובדה שהפסדנו חמש פעמים לירושלים העונה מעידה על הכוח שלה ואי אפשר להתכחש לזה. זה נותן לנו גם יותר מוטיביה לנסות ולנצח משחק אחד. מקווה שביום ראשון מגיע מוכנים התקפית והגנתית ונוכל להפתיע אותה". בלייזר סיכם: "אין לנו הפריבילגיה שחלק מהשחקנים יהיו ביום פחות טוב, אנחנו צריכים את כולם ביום שיא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי