ספרופולוס: "למדנו לשחק בלי רכז. אין פייבוריטית בפיינל פור"

יאניס ספרופולוס | דני מרון

מאמן מכבי ת"א דיבר לקראת גלבוע/גליל בחצי הגמר בראשון: "לא יודעים אם אייסי ובראיינט ישחקו". כהן: "תקופה קשה מנטלית". ליובין: "רוצים להיות בגירסא הכי טובה שלנו ברגע הגדול הזה"

(גודל טקסט)

הפיינל פור יוצא לדרך. אחרי שגברה אתמול (חמישי) על הפועל תל אביב ברבע גמר הפלייאוף, מכבי תל אביב תפגוש לקרב בודד את הפועל גלבוע/גליל ביום ראשון במטרה להעפיל לגמר. מן העבר השני, הצפוניים יחפשו סנסציה בעונה האחרונה שתתקיים בשיטת הפיינל פור בישראל.

היום נערכה מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות המסקרנת, בה לקחו חלק מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס וג'ייק כהן, ומאמן האדומים, ליאור ליובין, עם שני הקפטנים שלו – יותם חנוכי ונתנאל ארצי.

"אנחנו עוד לא יודעים אם קווינסי אייסי ואלייז'ה בראיינט יוכלו לשחק", הצהיר ספרופולוס. "מחר נדע טוב יותר. בפיינל פור אין פייבריטיות. לכל הקבוצות יש סיכוי של 25% לזכות בתואר. אנחנו צריכים להישאר מרוכזים ולהילחם כדי להעפיל לגמר".

ג'ייק כהן | דני מרון

כשנשאל מה למד מהדרבי, היווני התלוצץ ואמר: "למדנו איך לשחק ללא רכז". לאחר מכן הוסיף: "סקוטי ווילבקין יחזור ויעזור לנו מאוד, אבל נצטרך לעבוד כיחידה אחת. יש לנו מחלקת סאוטינג טובה ועקבנו אחרי גלבוע/גליל. אנחנו מכבדים אותה מאוד, היא הפסידה רק פעמיים מאז החזרה מפגרת הקורונה ונראית הרבה יותר טוב מאשר הייתה בעונה הסדירה".

הקפטן ג'ייק כהן הוסיף: "מבחינתי זה אחד התקופות הקשות בחיי מבחינה מנטלית, אבל צריך להודות לחברים שלי לקבוצה כי זה משהו שאנחנו עוברים ביחד ועובדים כצוות. הראינו את זה אתמול. ברגעים כאלה, אתה עומד בפני מבחן מנטלי ואנחנו מגיעים חזקים לקראת המשחק".

"אני שמח שעברנו את הפועל, מה שחשוב זה לנצח – זה הרבה יותר חשוב עבורי מאשר לתת משחק טוב מבחינה אישית", המשיך כהן. "אני מקווה שנשחק טוב יותר בפיינל פור. היה לנו משחק לחימה טוב מאוד אתמול מול הפועל, אבל יש לנו עוד מה להוכיח והמשחק ביום ראשון הוא הזדמנות טובה לעשות את זה. שחקני פה עזבו את המשפחות שלהם בגלל הקורונה כדי לחזור ולשחק וניתן הכל כדי לעלות לגמר ולזכות בתואר".

ליאור ליובין
ליאור ליובין | לירון מולדובן

מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין: "ננסה להביא את המשחק שלנו ואז נהיה גאים בעצמנו. אנחנו רוצים להיות בגירסא הכי טובה שלנו ברגע הגדול הזה. זו השאיפה וזו המטרה. אנחנו רוצים ליהנות מהרגע ומקווים לעשות את הכי הטוב. זה נכון שיש לנו הרבה צעירים, אבל צעירים מביאים דברים אחרים למשחק כמו אנרגיות, רגליים טובות ומוטיבציה. כל הליגה יותר מנוסה מאיתנו וידענו לנצח משחקים צמודים. למכבי ת"א יש ניסיון והיא רגילה לשחק ברמות הגבוהות. למכבי יש את האיכויות שלה ואנחנו נביא את האיכויות שלנו".

נתנאל ארצי: "אנחנו באים למפגש אחרי סדרה ארוכה ולא קלה בכלל מול הפועל חולון. אנחנו מסתכלים קדימה למשחק ביום ראשון, אספנו את האנרגיות שלנו והתחלנו כמובן כבר להתכונן. אנחנו מתמקדים בנו ובאיך שאנחנו יכולים למקסם את הפוטנציאל שלנו כקבוצה. נעשה את הכי טוב שלנו".

יותם חנוכי: "אנחנו מאמינים בעצמנו. עשינו דרך מאוד יפה מאז החזרה מפגרת הקורונה. אנחנו מרגישים טוב. עברנו הרבה מבחנים בדרך ואני חושב שאנחנו מוכנים ומאמינים שאנחנו יכולים לעשות משהו יפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי