הכריע בהגנה: בארה"ב ניתחו את ההופעה של אבדיה בחצי הגמר

דני אבדיה | אודי ציטיאט

אנליסט הדראפט של ESPN החמיא לישראלי המצטיין של העונה על העבודה שלו בצד ההגנתי במשחק נגד גלבוע/גליל

(גודל טקסט)

הכישרונות הבולטים שמועמדים לבחירה בדראפט ה-NBA הקרוב כבר מזמן לא פעילים במסגרות הרשמיות ולכן, בזמן שליגת העל המקומית נותרה היחידה בעולם שעדיין לא הסתיימה, בארצות הברית ממשיכים לעקוב מקרוב אחרי דני אבדיה. כפי שעשה אחרי כל משחק של הפורוורד מאז חידוש העונה בישראל, אנליסט הדראפט של ESPN, מייק שמיץ, ניתח היום (שני) את ההופעה של אבדיה בחצי הגמר אמש בין מכבי תל אביב לגלבוע/גליל.

שמיץ צייץ בטוויטר שזו לא הייתה התצוגה ההתקפית הכי טובה שסיפק היהלום של הצהובים, שקלע 11 נקודות והוריד 9 ריבאונדים, אך הדגיש כי אבדיה עשה מספר פעולות מכריעות בהגנה, כאשר בצד הזה של המגרש חטף שלושה כדורים וחסם שתי זריקות. האנליסט החמיא לפורוורד גם על המעורבות שלו בפוזשן האחרון של גלבוע, בו מנע ממנה הזדמנות זריקה כשקטע את המסירה של יפתח זיו לג'ו תומאסון.

בינתיים, מחר יחזו חובבי הכדורסל בישראל בהופעתו האחרונה של דני אבדיה בליגה המקומית, בגמר הפיינל פור בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון. בעוד 29 ימים, הכוכב העולה, שנבחר אתמול לישראלי המצטיין של העונה, יעקוב בעניין אחרי הגרלת הדראפט שבה ייקבע באיזה מקום תבחר כל קבוצה ב-NBA ותספק לחזאים מדד מדויק יותר לגבי מיקומו הצפוי של אבדיה.

עוד באותו נושא: דני אבדיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי