פרי: "רשת הביטחון היא להמשך קיומה של הליגה, לא של קבוצה אחת"

יצחק פרי
יצחק פרי | אודי ציטיאט

יו"ר מכבי ראשל"צ דיבר ב-103FM וטען כי מכבי ת"א לא צריכה לקבל עדיפות בחלוקת הכספים מהאוצר. על גמר הפיינל פור: "אין לספרופולוס יתרון על גודס ואין פייבוריטית"

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון עשתה אתמול (ראשון) ניצחון גדול, 97:100 על הפועל ירושלים בדרך לגמר הפיינל פור שהציב את הכתומים במרחק ניצחון אחד מאליפות שנייה בתולדות המועדון. יממה לפני המשחק הגורלי, יו"ר המועדון יצחק פרי התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על סוד ההצלחה של הקבוצה, כמו גם על המחלוקת בנוגע לחלוקת הכספים שאמורים להגיע למועדונים ממשרד האוצר.

"המשחק שראינו אתמול ייכנס לפנתאון של הכדורסל הישראלי", אמר פרי בתחילת דבריו, "15 הדקות הראשונות שלנו היו מדהימות, מהטובות ביותר שאני זוכר. וגם רבע שלישי כמו של ירושלים, עם 41 נקודות ולדעתי באזור ה-90% מהשדה, אני לא זוכר. היופי והחוזק של ראשל"צ אתמול היה שלא נשברנו בשני המקרים, גם כשהם מחקו פיגור של 22 נקודות וגם כשהם חזרו ממינוס 5 בשניות הסיום. בכל זאת הצלחנו לקלוע שלשה בשנייה האחרונה. מעל הכדורסל, ראשון הוכיחה אתמול אופי חזק של מאמן ושחקנים. אני באמת מקווה שנופיע באותה רמה מחר בערב ושנוכל לנצח".

התחושה שלו לקראת הגמר: "קשה מאוד. הייתי בתדרוך של המאמנים היום והאזנתי בשקט למה שנאמר שם. כולם שואלים מה יהיה והתחושה, אני חושב, היא לשם שינוי שאין פייבוריטית במשחק הזה. לא מכבי ובטח לא אנחנו. שתי הקבוצות עייפות קצת מאתמול, אחרי שני משחקים שנגמרו על הבאזר. מי שתגלה יותר אופי ותגלה יציבות בקליעות משלוש, שחשובות מאוד, תנצח".

שחקני מכבי ראשון לציון | אודי ציטיאט

היו"ר החמיא למאמן שלו: "אין ליאניס ספרופולוס יתרון על גיא גודס. גיא בנה צוות של עוזרים שלכל אחד יש את האחריות שלו. הם עושים ביחד עבודה מדהימה של מציאת פתרונות לבעיות הגנתיות, גם התקפה וגם יכולת אישית. הרמה והעומק של שחקני ירושלים ומכבי ת"א יותר גבוהה ועמוקה ממכבי ראשון. אנחנו נמצאים שם הרבה בזכות צוות האימון. המאמנים הביאו אותנו לאן שהגענו".

הקשיים בהכנות לעונה הבאה: "אני מדבר גם בשם הקבוצות האחרות – השאלה איזה תקציבים נוכל להעמיד. ספונסרים ומפרסמים כמעט ולא יהיו קיימים בגלל בעיות שיש להם. אנחנו נעשה מלחמה שקטה ועיקשת שה-35 מיליון ש"ח שמשרד הספורט והאוצר הציעו בתור רשת ביטחון, יהיו לכל הקבוצות. לא נכנס לפגיעה הכלכלית בקבוצות אחרות, אבל אם עושים את זה – זה להמשך קיומה של הליגה, לא להמשך קיומה של קבוצה אחת".

האם משרד הספורט קבע קריטריון: "המנהלת לא קיבלה. שמואל פרנקל אמר שברגע שיקבל את הנתונים מהאוצר הוא יציג בפני הדירקטוריון ויחליטו בנושא. לגבי כרטיסים, אין לי בעיה שהגדולות יקבלו פי 6 ממני. לא פי 50".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי