ספרופולוס: "עונה קשה, רוצים לשמור על הבסיס של הסגל"

מאמן מכבי ת"א אחרי הזכייה באליפות: "השחקנים סבלו מהבידוד, הם הפגינו אופי". גודס: "יש עתיד ורוד למכבי ראשל"צ", סטודמאייר: "התאמנתי קשה וזה השתלם"

(גודל טקסט)

איזה ערב נפלא עבר על מכבי תל אביב. אמנם זה היה קשה וצמוד, בעיקר בסיום, אך בסופו של דבר הצהובים זכו באליפות השלישית ברציפות שלהם כשגברו 81:86 על מכבי ראשון לציון בגמר הפיינל פור.

המאמן המאושר יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "היה קשה מאוד לאורך כל התקופה האחרונה. זו אחת העונות הכי קשות שהיו לי ולשחקנים בקריירה. זו הפעם הראשונה שנתקלתי בקשיים כאלה. השחקנים היו במצב רוח ירוד בגלל שהיו צריכים להיות בבידוד. זה לא קל ואני רוצה להגיד להם כל הכבוד. הם הפגינו אופי, שהכריע את העונה ועזר לנו".

"היו לנו המון בעיות של פציעות, אבל כשהיינו צריכים לנצח במשחקים חשובים היינו שם", המשיך היווני. "גם במשחק השלישי מול הפועל תל אביב וכמובן בפיינל פור זה היה ככה. היו לנו שמונה פצועים בתקופה האחרונה, זו קבוצה אחרת לגמרי".

ג'ייק כהן, דני אבדיה, מכבי תל אביב | דני מרון

ההופעה של אמארה סטודמאייר הערב: "דיברתי איתו לפני עשרה ימים והוא היה באקסטרה מוטיבציה היום. הוא רצה מאוד לזכות בתואר וברגעים המכריעים הוא דחף אותנו לניצחון. היה לו משחק מצוין עם הניסיון שלו והאיכות שלו. הוא עזר לנו מאוד".

אי הוודאות לקראת העונה הבאה: "עומרי כספי שחקן שלנו, יש לו חוזה. יש לנו שמונה שחקנים שחתומים על חוזה לעונה הבאה. אני רוצה לשמור על כמה שיותר שחקנים שנוכל. אני מודע למצב הכלכלי, הסיטואציה לא טובה בשביל אף אחד וננסה לעשות את המיטב שלנו כדי לשמור על הסגל הקיים. אנחנו רוצים לשמור על הבסיס ולשמור על השחקנים המובילים שלנו, כי בדרך הזו אנחנו יכולים לייצר המשכיות".

סטודמאייר קצת הופתע מהבחירה בו ל-MVP ואמר: "נתתי הכל, אבל היה גם משחק קבוצתי מעולה. עשינו עונה טובה והיינו מפוקסים. היה קשה מאוד במהלך הסגר, אבל נשארנו מרוכזים במטרות שלנו. הרבה שחקנים נסעו ועזבו במהלך הקורונה, אבל החלטתי להישאר, התאמנתי קשה ובסוף זה השתלם. העתיד שלי? נראה מה יהיה בקרוב, כרגע אני רוצה לחגוג".

אמארה סטודמאייר | דני מרון

ומה היה למאמן המפסיד של מכבי ראשל"צ להגיד? גיא גודס סיפר: "היה למכבי תל אביב אקס פקטור היום בדמות סנדי כהן. דיברנו לפני המשחק על סקוטי ווילבקין ועשינו עבודה מדהימה עליו, אבל מספיק שיש שפן קטן שנותן את הכוח מהספסל. בחצי הראשון היינו חסרי אנרגיה. בחצי השני היינו יותר טובים אבל זה לא הספיק לנו. אנחנו לומדים, אנחנו קבוצה צעירה שלומדת. במקרים כאלה הניסיון משחק תפקיד והחוסן המנטלי. צריך לתת קרדיט למכבי ת"א, בעיקר על החצי הראשון".

"אני בכל משחק רוצה לנצח", המשיך גודס. "יש אחרים שלוקחים את זה יותר קל. אני לוקח את זה קשה, כי מן הסתם כשאני משחק על תואר אני רוצה לקחת אותו. זו המנטליות שאני מנסה להשריש במכבי ראשל"צ. יש התקדמות במועדון הזה, זו שנה שנייה ברציפות שהגענו לגמר. אני רואה עתיד ורוד למועדון הזה, הוא רוצה להיות בטופ. מגיע שאפו גדול גם לשחקנים. גם זרים שהגיעו לארץ בתקופה הזו, זה לא מובן מאליו. נהנתי מהקבוצה הזו".

גיא גודס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי