אבדיה נפרד: "הלוואי שאגיע הכי רחוק שאפשר"

הכוכב הצעיר של מכבי תל אביב אחרי הזכייה באליפות ולפני המעבר הצפוי ל-NBA: "בבוקר דמעתי כי הבנתי שזו אולי הפעם האחרונה שאני נוסע לאימון. מוכן לאתגרים, לומד הרבה מאמארה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב זכתה הערב (שלישי) באליפות ה-54 בתולדותיה אחרי שגברה 81:86 על מכבי ראשון לציון בגמר הפיינל פור, אבל אחד הסיפורים היותר מעניינים מהלילה הזה הוא דני אבדיה. הכוכב הצעיר של הצהובים ככל הנראה רשם את משחקו האחרון בקבוצה, לפני המעבר הצפוי ל-NBA.

השחקן בן ה-19 סיפק יכולת נהדרת והראה מאיזה חומר הוא עשוי והוא זכה בתואר ה-MVP של העונה. בסיום המשחק ואחרי הזכייה בתואר הוא סיפק ראיון, ככל הנראה אחרון, כשחקן מכבי ת"א ואמר: "לקחתי את הרשת, לקחתי כל מה שאני יכול מכאן. זה מרגיש מדהים, אבל האוהדים חסרים לנו".

הכוכב שיתף את רגעיו המרגשים: "הבוקר נסעתי באיילון בדרך לאימון ושמעתי שירים מהפלייליסט שלי. פתאום התנגן השיר "See you again" ואז התחילו לי דמעות. אמרתי לעצמי שזו אולי הפעם האחרונה שאני נוסע לאימון בוקר לפני משחק כאן. אבל למרות הכל, הראש שלי היה רק בלנצח ולסיים בטעם מתוק – וזה מה שעשינו".

ג'ייק כהן, דני אבדיה, מכבי תל אביב | דני מרון

"אני בטוח שיהיו לי קשיים בדרך כמו כל אחד, אבל אני מוכן לאתגרים ואוהב אתגרים", המשיך אבדיה. "כל המערכת פה עזרה כדי ללמוד ולהתחשל יותר ואין הרבה שזוכים לזה. אני אעבוד על עצמי ואני אף פעם לא אפסיק ללחוץ על הגז. הלוואי שאגיע הכי רחוק שאפשר. ברגע שאני על הפרקט אני שם הכל מאחורה ובא 'להרוג' על המגרש כדי לקחת כל תואר אפשרי. היו לי פעמים של עייפות וחוסר ריכוז, אבל על הפרקט זה אחרת. ברגע שאני מגיע להיכל אני מרגיש בבית ואני מחייך מכל מה שאני עושה".

האם הוא לומד מאמארה סטודמאייר לפני המעבר ל-NBA: "אני תמיד לומד מאמארה. הוא תמיד לידי ותמיד זורק לי מילים. כל מי שוותיק בקבוצה בא לעזור לי וענו לי לכל שאלה, ואני שואל הרבה שאלות. היה באמת כיף לשחק לידם וזה סיפור אהבה אמיתי".

דני אבדיה, אמארה סטודמאייר | דני מרון
עוד באותו נושא: דני אבדיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי