ההכנות החלו: כך תיראה מכבי ת"א ב-2020/21

ג'ייק כהן, דני אבדיה, מכבי תל אביב | דני מרון

אחרי הזכייה באליפות, הצהובים כבר עומלים על בניית הסגל לעונה הבאה. סטודמאייר צפוי לעזוב, גם ג'ייק כהן עשוי שלא להמשיך. אייסי מתנדנד. וגם: המועמדים הישראלים ומי יחליף את אבדיה?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חגגה הערב (שלישי) את האליפות ה-54 בתולדותיה בתום עונת מלאת תלאות והשחקנים הזרים ייצאו לחופשת הקיץ בימים הקרובים, כאשר המועדון כבר התחיל בבניית הסגל לעונה הבאה וזה הזמן לחזות כיצד תיראה הקבוצה במודל 2020/21.

הצהובים אמורים להודיע בקרוב על הארכת החוזה של אנג'לו קלויארו, שכבר חתם לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה שלישית. כמו כן, הקבוצה תכריז גם על צירופו של כריס ג'ונס, שסיכם במועדון ויצטרף מבורסאספור הטורקית.

מי שחתומים בקבוצה הם סקוטי ווילבקין, אות'לו האנטר, עומרי כספי, יובל זוסמן, אלייז'ה בראיינט, סנדי כהן וטיילר דורסי, כשגם בוגרי מחלקת הנוער דורי סהר ויונתן אטיאס ימשיכו להיות חלק מהסגל. חלק מהשחקנים ברשימה זו עשויים להידרש לקיצוץ בשכרם, אך במועדון עוד לא פנו אליהם בנושא.

אנג'לו קלויארו | דני מרון

במכבי יתחילו בימים הקרובים בשיחות עם השחקנים שמסיימים חוזה והמאמן יאניס ספרופולוס מעוניין להמשיך איתם, כמו ג'ון דיברתולומאו וג'ייק כהן. האחרון מחזיק בהצעות מחו"ל ואם לא יפחית בציפיות השכר שלו, נראה שהוא קרוב יותר לעזיבה מאשר להישארות.

שחקן נוסף שמתנדנד הוא קווינסי אייסי. ספרופולוס מעריך את הפורוורד האמריקאי, עמו כבר התנהלו שיחות להארכת חוזה, אך המגעים לא הבשילו וייתכן כי הירידה המשמעותית בתקציב, המוערכת ב-30 מיליון שקלים, תביא את הצהובים לחפש לו מחליף. אמארה סטודמאייר לא צפוי להמשיך בשורות האלופה, גם בשל גילו המתקדם וגם לאור דרישותיו הכספיות.

בגזרת הרכש מכבי תל אביב צפויה להחתים סנטר נוסף לצדו של אות'לו האנטר ותצטרך למלא גם את החלל שיותיר דני אבדיה שיעזוב ל-NBA, כשבקבוצה כבר בוחנים חלופות בשוק הישראלי. שני ישראלים שסומנו כמי שעשויים לתפוס את המשבצת של אבדיה הם עוז בלייזר ורומן סורקין. סנטר מכבי חיפה נמצא תחת חוזה וקבוצתו צפויה לדרוש עליו לא מעט כסף. במקרה שדיברתולומאו לא יישאר, שמו של יפתח זיו עלה כמועמד להחליפו, כשגם נועם דוברת עשוי להגיע.

ג'ייק כהן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי