האריסון: "אשמח לחזור לראשל"צ, אבל נראה מה הקורונה תעשה לעולם"

דיאנג'לו האריסון | דני מרון

אכזבה גדולה בקרב סגנית האלופה אחרי ההפסד 86:81 למכבי ת"א בגמר. הגארד שהצטיין: "סטודמאייר הוכיח למה הוא שחקן גדול. אקח לי כשבוע לקבל החלטה על עתידי". מונרו עשוי גם לעזוב: "המצב השתנה, לא בטוח שאשאר"

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון עמדה כפסע מזכייה באליפות, אבל מכבי תל אביב הייתה גדולה עליה בגמר הפיינל פור אמש (שלישי) והכתומים פספסו את ההזדמנות שנה שנייה ברציפות, עם הפסד 86:81. החבורה של גיא גודס הצליחה לחזור ממינוס 22 והתקרבה למרחק נקודה בלבד, אך לא הצליחה לקלוע בדקה האחרונה ויצאה בידיים ריקות.

הקבוצה מעיר היין לא מצאה פתרונות לחמישייה הגבוהה של הצהובים, שלא אפשרה לזאק הנקינס ודריל מונרו להיכנס למשחק. למזלה, היא נהנתה מהופעה בלתי נשכחת של דיאנג'לו האריסון, שניפץ את השיא שקבע ג'רמי פארגו רק יומיים לפני כן והמטיר 38 נקודות. "זה לא הספיק לנו. נתנו להם לברוח יותר מדי בהתחלה, הם באו עם המון אנרגיות והראו מי הם, הגבנו מאוחר יותר", אמר האריסון לאחר המשחק.

"הם פתחו עם חמישייה גבוהה שבלבלה אותנו. הייתה לנו הזדמנות בסוף ולא יכולנו לבקש יותר, אבל הם לקחו את המשחק. אמארה סטודמאייר שחקן גדול והוא הוכיח למה. הוא ראוי לתואר".

דיאנג'לו האריסון | דני מרון

למרות הסיום המאכזב, בראשון לציון יכולים לסמן וי גדול על העונה הזו. מי שחשב שההשתתפות ביורוקאפ תמנע מהקבוצה להישאר תחרותית בליגה התבדה. הכתומים אמנם התקשו להתמודד בזירה האירופית וחטפו לא מעט תבוסות, אולם ניצלו את הניסיון שצברו שם ומימשו אותו תוך כדי העונה במסגרת המקומית.

כעת ינסו בקבוצה לשמור על השלד הקיים גם בעונה הבאה. במועדון הכתום רוצים לראות את האריסון ממשיך, בתקווה שהחיבור המוצלח בין הצדדים והעובדה שהקבוצה תמשיך לשחק ביורוקאפ תעזור לשכנע את הגארד, אבל כלום עוד לא סגור.

השחקן עצמו התייחס לעתידו: "הייתי מרוכז בלנצח את המשחק הזה. עכשיו אסע הביתה, לראות את אח שלי ואת המשפחה, אקח לי כשבוע ואקבל החלטה. אני אשמח לחזור ואני אוהב את ראשון לציון, אבל צריך לראות מה הקורונה תעשה לעולם ואז נדע יותר טוב".

דיאנג'לו האריסון | דני מרון

סימן שאלה גדול מרחף גם מעל דריל מונרו. הפורוורד מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אך בעקבות משבר הקורונה עלול לשנות את דעתו: "לא בטוח שאשאר. המצב השתנה ואני צריך להיות עם המשפחה כרגע. אני מאוד נהנה בישראל ובראשל"צ ומקווה שאוכל לחזור לכאן".

מעבר לשניים הללו, מבחינת הזרים אלכס המילטון חתם בגלאטסראיי וזאק הנקינס ככל הנראה יחפש לעבור לקבוצה איכותית יותר. בגזרת הישראלים, הכתומים רכשו את נועם אביבי מבני הרצליה ובונים מאוד על נועם דוברת, שחתום בקבוצה ועשה שדרוג גדול בעונה החולפת.

נמרוד טישמן יקבל הצעה לחוזה חדש ובקבוצה מקווים להשאיר גם את עוז בלייזר ואדם אריאל, שמעוררים עניין בקבוצות אחרות בליגה ועשויים לקבל הצעות מפתות.

גיא גודס | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי