רכש כפול לאילת: ג'ו רגלנד ורועי הובר חתמו בקבוצה

ג'ו רגלנד | הפועל אילת

הדרומיים צירפו את שחקן מילאנו לשעבר, בעל הרזומה המרשים: "שחקן יורוליג מוכח", אמר המאמן אריאל בית הלחמי. הרכז שבילה את העונה החולפת בהשאלה מחולון לגליל עליון יגיע גם הוא

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

אחרי עונה מאכזבת שהסתיימה מחוץ לפלייאוף העליון, הפועל אילת רוצה לשוב לצמרת ליגת העל והיום (שישי) הקבוצה הדרומית הודיעה על רכש כפול לעונה הבאה: הרכז רועי הובר, שהעביר את העונה החולפת בהפועל גליל עליון ולאחר הקורונה חזר מהשאלה להפועל חולון, חתם בקבוצה של אריאל בית הלחמי, שצירפה גם את הרכז האמריקאי ג'ו רגלנד.

הובר (1.88, 23) רשם העונה ממוצעים של 10.7 נקודות, 5.3 אסיסטים ו-3.3 כדורים חוזרים למשחק, ודייק ב-47% מחוץ לקשת. ב-2017, הגארד היה שותף לזכייה של נבחרת העתודה במדליית הכסף באליפות אירופה. בית הלחמי אמר על ההחתמה: "רועי שחקן נהדר המתאים לאופי הקבוצה שאנו בונים באילת, שחקן צעיר, רעב שאילת יכולה להיות עבורו המקפצה לרמות הגבוהות".

רגלנד (30, 1.82) מגיע עם רזומה מרשים באירופה. את דרכו מחוץ לארצות הברית החל במיורקה הספרדית ובהמשך שיחק שלוש עונות בקאנטו האיטלקית, שנתיים בארמאני מילאנו (עמה השתתף ביורוליג) ועונה אחת בלוקומוטיב קובאן. ממוצעיו של הרכז באירופה עומדים על 13 נקודות ו-3.9 אסיסטים למשחק. "היתרון היחיד של מגיפת הקורונה הוא היכולת להביא לאילת שחקן בסדר גודל של ג'ו. מדובר בשחקן יורוליג מוכח ועתיד ניסיון שינהיג את הקבוצה ויהפוך את הסגל הצעיר לטוב יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי