זמן להיפרד: הפועל חולון שחררה את הקפטן שלומי הרוש

שלומי הרוש
שלומי הרוש | עדי אבישי

הקפטן ששיחק תשע שנים במועדון, עזב בעקבות סעיף בחוזה המאפשר לשני הצדדים לבטל את ההסכם. היו"ר לנציאנו: "החלטנו להיפרד מהסמל שלנו בלב כבד, לצערנו בתקופה הזו חלק מהדברים לא מסתדרים. דרכנו יצטלבו בעתיד"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

סופה של תקופה בהפועל חולון. המועדון הודיע הבוקר (ראשון) על שחרורו של הקפטן שלומי הרוש (32, 1.88). הגארד שוחרר בעקבות סעיף יציאה מיוחד בחוזהו המאפשר לשני הצדדים לבטל את ההסכם הקיים לעונת המשחקים הקרובים, 2020/21.

"אנחנו מודים לשלומי על שנים של תרומה והישגים ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך. אין ספק שיש לו חלק לא מבוטל בהצלחת המועדון בשנים האחרונות ובחזרתו לצמרת הכדורסל הישראלי", נמסר מהמועדון.

הרוש, שגדל בהפועל כפר סבא/כוכב יאיר, הצטרף להפועל חולון ב-2011 בהחלטה משותפת של המאמן דן שמיר והמנג'ר פיני גרשון. הוא שיחק בקבוצה ארבע שנים, עזב לתקופה קצרה להפועל אילת וחזר שוב ב-2016. בפברואר 2018 זכה עם הקבוצה בגביע אחרי ניצחון 84:86 על מכבי תל אביב.

שחקני הפועל חולון עם הגביע
שחקני הפועל חולון עם הגביע | עדי אבישי

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו: "לאחר שנים רבות, הוחלט להיפרד מהקפטן שלנו בלב כבד. חולון ידועה כמי שמכבדת את סמליה ותמיד ידעה לכבד אותם ושלומי אכן סמל שהיה חלק מהמועדון במשך תשע שנים".

לנציאנו שפך אור על הסיבות לפרידה: "לצערנו אנו נמצאים בתקופה בה חלק מהדברים לא מסתדרים כבדרך כלל, יש לא מעט סיבות ביניהן המצב הנתון של המועדון בפרט והכדורסל בכלל. מיותר לציין את אהבתי האישית לשלומי ובטח את הערכת הקהל והמערכת לאורך השנים". לסיום אמר: "אני רוצה לאחל לשלומי בשמי ובשם כל האוהדים המון הצלחה ואין לי ספק שדרכינו יצטלבו בהמשך, תודה קפטן!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי