יו"ר הפועל חולון: "להציע לשלומי חוזה 'בדיחה' זה לא רציני"

שלומי הרוש
שלומי הרוש | צילום: אודי ציטיאט

איתן לנציאנו הסביר את עזיבת הקפטן הרוש ב-103FM והתייחס למצב הכלכלי במועדון: "אם כולם יקצצו 25-30 אחוז, נהיה מסודרים". על חלוקת הכספים מהאוצר: "יש קבוצות שעינן צרה בנו. אנחנו רוצים רק את מה שמגיע לנו"

(גודל טקסט)

תקופה לא פשוטה עוברת על הפועל חולון. אם לא די בנזק הכלכלי שנגרם למועדון ממשבר הקורונה, עזיבתו של הבעלים ונותן החסות הראשי, שלמה אייזיק, העמידה את הקבוצה בסיטואציה קשה מאוד מבחינה כלכלית שהובילה, בין השאר, לעזיבתו של הקפטן שלומי הרוש. היו"ר איתן לנציאנו התראיין הערב (ראשון) ל-103FM והתייחס לפרידה מאחד השחקנים הכי מזוהים עם הסגולים ולמחלוקת סביב חלוקת הכספים מרשת הביטחון שיספק משרד האוצר.

"לפעמים יש דברים שלא תלויים בך. כל מה שתלוי בי עשיתי, אני בטוח ששלומי יודע את זה", אמר לנציאנו על עזיבת הרוש, "יש סיטואציה חדשה בהפועל חולון, אין כרגע בעלים ולא ברור איזה תקציב יהיה. להציע לשלומי חוזה 'בדיחה' זה לא רציני וזה היה פוגע בו. לא חשבנו שנכון להשאיר את המצב כמו שהוא. האם גם פניני יעזוב? לא יודע, החוזים הקיימים מאוד כבדים למועדון בימים אלה. בואו נגיד שאם כולם יתיישרו על קיצוץ של 25-30 אחוז, כמו בכדורגל, נהיה מסודרים. תמיד אפשר להיות חזירים ולנסות יותר, אבל זה מספר שאפשר לחיות איתו".

הסגל הישראלי: "לא יודע איזה ישראלים יהיו, לא נשארו הרבה וננסה להוציא את המקסימום ממה שיש. יש גם את חוק המתאזרחים שמקשה על החתמת שחקנים כאלה. זו שנת מעבר שאף אחד לא ציפה לה".

מה יהיה עם הקבוצה: "מי שנשאר במועדון ואני ממשיכים לעבוד. יש בן אדם שהצטרף כמשקיע, אם כי לא גדול, כי הוא מוגבל בסכום ההשקעה שלו. אנחנו מחכים לתשובות מעוד אנשים שיצטרפו אליו אבל גם אם זה יקרה, המועדון לא יהיה מה שהיה. אני מקווה שנקבל מהמדינה את הפיצוי שמגיע לנו. סטפאנוס דדאס יגיע לקראת אמצע החודש".

איתן לנציאנו, שמעון מזרחי
איתן לנציאנו, שמעון מזרחי | אלן שיבר, מנהלת ליגת העל בכדורסל

הוויכוחים על חלוקת הכספים מהאוצר: "לצערי יש קבוצות שפתאום מסתכלות על הכסף הגדול ועינן צרה בנו. אי אפשר לקבל X שקלים וגם להיות לא מרוצה, זה לא הגיוני. בלי לפגוע באף אחד, רואים איזה קבוצות מחתימות שחקנים, אלה קבוצות שלא בנו על קהל בכלל. תעזבו אותנו בשקט, אנחנו רוצים רק את מה שמגיע לנו ולא יותר. הדבר היחידי שהמדינה מנעה מאיתנו זו הכנסת קהל. איבדנו את הספונסר הכי גדול שלנו, אבל לזה לא התייחסו. גם אני יכול להגיב כמו יצחק פרי, שטוען שספונסרים לא יבואו אליו".

מה יהיה התקציב של הפועל חולון: "אם נסגור עם נותני החסות שאנחנו מקווים שיגיעו בשבועיים הקרובים, אנחנו יכולים להגיע לבין 9-10 מיליון שקלים. אם יתנו לנו לצאת מפה, נשתתף בליגת האלופות של פיב"א. אני מאמין שזה יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי