חיזוק משמעותי: גוני יזרעאלי מצטרף להפועל עכו

גוני יזרעאלי. מחכים לרכש
גוני יזרעאלי. מצטרף להפועל עכו | צילום: אודי ציטיאט

הרכז הוותיק (35) שעשה כברת דרך בכדורסל הישראלי ואף זכה בשתי אליפויות, מצטרף לעולה החדשה ללאומית. בשנתיים האחרונות בלט בגליל עליון ולמשך מספר חודשים אף שימש כעוזר מאמן הפועל חולון

(גודל טקסט)

העולה החדשה הפועל עכו מתכוננת לקראת עונה מאתגרת בליגה הלאומית ומי שיעזור לה במשימה הוא גוני יזרעאלי, הרכז הוותיק בן ה-35 ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל גליל עליון והוביל את הקבוצה עד לגמר הפלייאוף אשתקד. הוא שימש בחודשים האחרונים כעוזר מאמן בהפועל חולון לאחר חידוש ליגת הכדורסל.

אלה לא החדשות היחידות. מעבר לכך, הקבוצה של עודד הנדלר מתחזקת ברכש נוסף – אביאל לוי ששיחק בשנתיים האחרונות במדי הפועל עפולה.

יזרעאלי רשם קריירה מפוארת עם לא פחות מעשרה מועדונים שונים. הוא החל את דרכו במחלקת הנוער של עמק יזרעאל ואת הפריצה הגדולה שלו עשה במדי הפועל עפולה אותה לקח לליגת העל. הוא זכה בשתי אליפויות עם הפועל גלבוע/גליל והפועל חולון. מנגד, הפרק במכבי אשדוד לא הצליח והוא שוחרר במהירות, וכך גם הניסיון במכבי חיפה שצירפה אותו אבל החליטה לשחררו רגע לפני פתיחת הסיבוב השלישי במהלך שגרר תגובות רבות.

השנתיים האחרונות מיצבו את יזרעאלי כאחד הרכזים הבולטים בליגה. בעונת 2018/19 הוביל את גליל עליון לגמר, תוך שהוא מספק 10.9 נקודות ו-7.7 אסיסטים. בעונה האחרונה העמיד 12.9 נקודות, 9.6 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי