עמית שמחון: "אשמח אם בר טימור יצטרף אליי בהפועל חיפה"

עמית שמחון | הפייסבוק הרשמי של הפועל חיפה

שחקנה הטרי של העולה החדשה התראיין לתכנית הספורט של103FM, קרא לגארד ירושלים להצטרף אליו ואמר: "מאמין שאנחנו יכולים לתקוע יתד בליגה, נתנו לי הרגשה שאני מגיע למשפחה"

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל בכדורסל, הפועל חיפה, ביצעה אתמול (שני) החתמה יוקרתית כשצירפה עמית שמחון בן ה-30. הגארד, ששיחק בעונה הקודמת בהפועל באר שבע, חתם על חוזה לשלוש שנים ומגיע כדי להיות אחד העוגנים המובילים של הקבוצה. בראיון לתכנית הספורט של 103FM, שמחון סיפר על ההחלטה להצטרף, סגנון המשחק שלו, היעדים ואף קרא לבר טימור להצטרף אליו.

"קודם כל, אני מאוד שמח להצטרף להפועל חיפה", פתח את דבריו שמחון. "מהרגע הראשון הראו לי כמה רוצים שאצטרף וכמה מעריכים אותי. יש לי יחסים טובים עוד מהתקופה שלי בהפועל אילת עם המנהל המקצועי ראובן אלקס. גרמו לי להרגיש שאני מגיע למשפחה, ודיברתי גם אלעד חסין המאמן ושמעתי התכניות שלו. החזון של המועדון לשנים הקרובות מרשים והרגשתי שמתאים לי ללכת יד ביד עם הקבוצה הזו ולנסות לתקוע יתד בליגת העל".

מעברי הקבוצות הרבים שלו: "עברתי לא מעט קבוצות, אבל אני מחפש בקריירה מה שהכי נכון לי ומתאים לי באותו רגע. אני יכול להגיד בפה מלא שלא משנה איפה הייתי, תמיד נתתי את ה-100% שלי ואת הנשמה גם באימונים וגם במשחקים. כל המועדונים שהייתי בהם יודעים את זה ויכולים להגיד את זה. יש מועדונים מסוימים שהייתי אולי פחות בולט בהם, אבל עשיתי מה שצריך בשביל שהקבוצה תנצח בכל מצב. בהפועל חיפה אני לגמרי רואה את עצמי בתור שחקן שמוביל את הקבוצה וזה מה שאני מצפה לעשות בעונה הבאה".

עמית שמחון, יובל זוסמן
עמית שמחון, יובל זוסמן | דני מרון

סגנון המשחק שלו שהשתנה: "אני משתדל משנה לשנה להשתדרג, להכניס עוד כלים למשחק שלי ולעבוד על דברים שפחות יצא לי לעשות בעונות קודמות. זה מוסיף עוד נשקים, אם זה בהגנה או בהתקפה. אני עובד קשה כדי להגיע הכי מוכן שיש ואעבור לגור באיזור חיפה לקראת פתיחת האימונים".

האם מצפים ממנו לשכנע את בר טימור להצטרף: "אני לא יודע אם מצפים ממני, אבל לגמרי אשמח. הוא שחקן מצוין ויכול לעזור לנו להרים את הקבוצה רמה נוספת למעלה. יש לנו קבוצה מצוינת, יש לנו את ג'ייסון סיגרס וראקים באקלס שימשיכו מהשנה שעברה. יש עוד שני זרים חדשים שאני לא מכיר, זו שנה ראשונה שלהם בישראל. מחפשים איך להשלים את הפאזל ואני יכול להגיד שאני רואה את הצורה שהמועדון מתנהל ויש פה דרך לשנים הקרובות. אני רוצה להאמין בזה ואני מאמין שאנחנו יכולים לתקוע יתד בליגת העל ולדבר חזק בשנים הקרובות".

בר טימור | הפועל "בנק יהב" ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי