יוגב אוחיון הסכים לקצץ בשכרו ויישאר בהפועל חולון

יוגב אוחיון
יוגב אוחיון | עדי אבישי

הרכז הגיע לסיכום עם הנהלת הסגולים וחתם עד תום עונת 2021/22: "שמח שמצאנו את הדרך ליצור שיתוף פעולה פורה לשביעות רצון כל הצדדים"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

יוגב אוחיון ימשיך בהפועל חולון לשנתיים נוספות. הקבוצה הודיעה אמש (שלישי) כי לאחר סדרת פגישות בין ההנהלה לבין השחקן וסוכנו מתן סימן טוב, אוחיון הסכים לקצץ בשכרו וסיכם עד תום עונת 2021/22. "אני שמח להמשיך במועדון ושמח שמצאנו את הדרך ליצור שיתוף פעולה פורה לשביעות רצון כל הצדדים", אמר הרכז אחרי החתימה.

אוחיון הגיע לחולון מהפועל ירושלים ופתח את העונה בכושר טוב, אלא שפציעה סיבכה אותו בהמשך הדרך והוא לא הצליח לסייע לסגולים להגיע לפיינל פור. במהלך העונה הסדירה, הרכז רשם ממוצעים של 5.8 נקודות ו-3.3 אסיסטים. הישארותו מהווה הקלה מבחינת חולון, שנאלצה להיפרד בשבוע שעבר מהקפטן שלומי הרוש בעקבות הפגיעה הכלכלית שנוצרה ממשבר הקורונה.

"אני מלא הערכה ליוגב שבתקופה לא פשוטה בא לקראת המועדון כדי למצוא את שביל הזהב", אמר היו"ר איתן לנציאנו, "אני שמח שהצלחנו לסיים את הנושא בצורה מכובדת ובטוח שיוגב יתרום לנו עוד רבות". כעת, בחולון יקוו להגיע לסיכום גם עם גיא פניני, שחתום בקבוצה לעונת המשחקים הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי