רכש כפול להפועל חולון: טיירוס מקגי ו-ווילי וורקמן הצטרפו

טיירוס מגי | הפועל חולון, רשמי

אחרי הארכת החוזה של אוחיון, הסגולים הודיעו על החתמתם של הגארד האמריקאי וקפטן מכבי חיפה בשלוש העונות האחרונות

(גודל טקסט)

בצל הקשיים הכלכליים שנוצרו ממשבר הקורונה והפרידה הכואבת מהקפטן והסמל שלומי הרוש, הפועל חולון מגבירה קצב בהכנות לעונה הקרובה ולאחר שיוגב אוחיון חתם על הארכת חוזהו, הבוקר (רביעי) הודיעו הסגולים על רכש זר ראשון ל-2020/21: הגארד טיירוס מקגי יצטרף לקבוצה של סטפאנוס דדאס.

מקגי בן ה-29, שמתנשא לגובה 1.88 מטרים, חתם לעונה אחת ויגיע מפו אורטז הצרפתית, במדיה קלע 14 נקודות בממוצע למשחק. בעונת 2018/19 שיחק בססארי האיטלקית ועמה הדיח את חולון בשלב חצי הגמר של היורופקאפ. "טיירוס הוא שחקן שאפתן שמהשיחה הראשונה שלנו רצה להצטרף להפועל חולון. העובדה שהעדיף להגיע אלינו ולדחות הצעות גדולות יותר ממקומות אחרים, מראה שהוא מאמין בתכניות שלנו ושלי להמשיך את מה שהתחלנו לפני הפסקת הליגה. האוהדים יאהבו את רוח הלחימה שלו, הוא מגיע מוכן לעזור לנו, יש לו ניסיון בליגת האלופות".

גם את הסגל הישראלי חולון חיזקה היום: ווילי וורקמן הצטרף ממכבי חיפה, לאחר שפנה אל הנהלת הירוקים בבקשה להשתחרר מחוזהו ונענה בחיוב. וורקמן, שהיה חתום לעוד עונה אחת, הגיע לקבוצה מהכרמל ב-2016 ובעונתו הראשונה העפיל עמה לגמר הפיינל פור. שנה לאחר מכן מונה לקפטן לקראת עונה שהסתיימה בירידת ליגה, אך הפורוורד נשאר בחיפה וסייע לה לעלות בחזרה לליגת העל. בעונה החולפת העמיד מספרים של 8.2 נקודות, 4.9 כדורים חוזרים ו-1.5 חטיפות למשחק.

"אני מאוד נרגש להגיע להפועל חולון", אמר וורקמן במעמד החתימה. "ההזדמנות לשחק בליגת האלופות היא דבר שהרבה כדורסלנים חולמים עליו כל הקריירה וכך גם אני. הפועל חולון הוא מועדון גדול עם הרבה מסורת והישגים גדולים, שהרבה שחקנים גדולים עברו בו. תמיד אהבתי את הקהל והאנרגיה מסביב וכמה מהמשחקים הכי טובים שלי בהיכל בחולון היו בגלל זה. אני רוצה להודות מכל הלב למכבי חיפה על הכל, לא רק כשחקן אלא גם כאדם. חיפה תמיד תהיה מקום מיוחד לאשתי, למשפחתי ולי. מצפה לאתגר החדש".

"אנחנו מודים לווילי על השירות שלו במדים הירוקים", אמר בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן, "הוא היה חלק בלתי נפרד מהקבוצה שלנו בארבע העונות האחרונות והיה גורם מפתח בעלייה המחודשת שלנו לליגת ווינר. בהתחשב בנסיבות,שני הצדדים החליטו שזה הזמן הנכון להיפרד. מאחלים לו בהצלחה בדרכו החדשה".

ווילי וורקמן | הפועל חולון, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי