אבירם זליקוביץ' ממשיך לעונה שישית בבני הרצליה

אבירם זליקוביץ' מול זיו בן צבי
אבירם זליקוביץ' מול זיו בן צבי | עודד קרני, מנהלת הליגה

הגארד/פורוורד בן ה-30 עולה עם הקבוצה בחזרה לליגת העל: "מאחל לו שיישאר בריא ונוכל ליהנות מהיכולות שלו", אמר המאמן שרון דרוקר

(גודל טקסט)

בני הרצליה הודיעה היום (חמישי) על המשך דרכו של הגארד-פורוורד הישראלי אבירם זליקוביץ' (30, 1.91), שחתם בקבוצה על חוזה לעונה נוספת עם אופציה לעוד עונה. העונה הקרובה תהיה השישית שלו במועדון.

אבירם זליקוביץ' מסר לאחר החתימה: "אני מאוד מחובר וקשור לבני הרצליה, זה מרגש להמשיך במועדון הזה לעונה שישית. קיבלתי בבני הרצליה את ההזדמנות הראשונה בליגת העל, הרגעים הטובים בקריירה שלי היו פה, ואני שמח שאני מקבל את ההזדמנות להמשיך לעשות את מה שאני אוהב – לשחק כדורסל. אני מגיע מלא מוטיבציה לקראת העונה הזאת ואעשה הכל כדי לסייע לקבוצה לעמוד במטרות שלה".

מאמן הקבוצה, שרון דרוקר הוסיף: "אני שמח שאבירם יהיה חלק מהסגל שלנו בעונה הקרובה בתור שחקן שמזוהה עם הקבוצה ומחובר אליה. אני מאחל לו שיישאר בריא ונוכל ליהנות מהיכולות שלו".

אבירם זליקוביץ'
אבירם זליקוביץ' | בני הרצליה

כידוע, זליקוביץ' הצטרף לאימוני הקבוצה באמצע העונה שעברה, אך הספיק לשחק משחק אחד בלבד בעקבות התפרצות נגיף קורונה. הוא פתח את הקריירה המקצוענית בליגה הלאומית בכפר סבא, הפועל תל אביב ועירוני נהריה. בקיץ 2013 חתם בבני הרצליה מליגת העל ובה שיחק מעונת 2013/14 עד לעונת 2017/18, כשבמהלך התקופה הוא משחק חצי עונה בהפועל ירושלים. זליקוביץ' שימש במשך עונה וחצי כקפטן הקבוצה, והוביל אותה לרבע גמר הפלייאוף בעונת 2015/16, עונה בה קלע 11.7 נקודות בממוצע למשחק. בעונת הבכורה שלו בקבוצה נבחר לתגלית העונה.  זליקוביץ' מדורג במקום השביעי ברשימת קלעי כל הזמנים של בני הרצליה, עם 1141 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי