טרוצקי חתם לשלוש שנים בחולון, שהאריכה את חוזהו של שרף

אוריאל טרוצקי
WhatsApp-Image-2020-08-07-at-10.54.28 | הפועל חולון

הסנטר הצעיר הצטרף ממכבי רעננה: "מדובר בהגשמת חלום עבורי". עוזר המאמן, שעמד על הקווים לאחר פגרת הקורונה, ימשיך במועדון וישוב לתפקידו לצד סטפאנוס דדאס: "כבוד גדול בשבילי"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון ממשיכה לעבוד במרץ על בניית הסגל והצוות המקצועי לקראת עונת 2020/21 בליגת ווינר סל. הבוקר (שישי) הכריז המועדון על צירופו של הסנטר הצעיר אוריאל טרוצקי, שהגיע ממכבי רעננה וחתם על חוזה לשלוש עונות.

טרוצקי הנרגש אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למשפחת הפועל חולון, מדובר עבורי בהגשמה של חלום, אני לא יכול כבר לחכות לראות את ההיכל שלנו מלא באוהדים, מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר ומאחל לנו עונה מוצלחת ומלאה בהישגים. יאללה חולוניה".

מי שעוד ממשיך בהפועל חולון הוא עמית שרף, עוזר המאמן, שהאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. שרף, שעמד על הקווים כמאמן ראשי עם חידוש הליגה לאחר הקורונה, זוכה להערכה רבה בקרב אנשי המועדון וישוב כעת לשמש כעוזרו של סטפאנוס דדאס שאמור לשוב לארץ בימים הקרובים.

לאחר החתימה אמר עמית: "כבוד גדול בשבילי להמשיך לשנה שלישית  במועדון גדול כמו הפועל חולון. אני לא יכול לחכות כבר לפתיחת העונה בליגה ובאירופה, ואני בטוח שתהיה לנו קבוצה לוחמת ואיכותית שהקהל יתחבר אליה ויתגאה בה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי