סנדי כהן חולם על NBA: "מקווה לקבל הזדמנות"

סנדי כהן | דני מרון

המתאזרח של מכבי תל אביב התראיין בארה"ב ודיבר על המטרות ("לשחק ברמה הגבוהה ביותר"), סיכם את עונת הבכורה ("הסתיימה בצורה טובה") והחמיא לדני אבדיה ("אין הרבה דברים שהוא לא מסוגל לעשות")

(גודל טקסט)

למשך חלק גדול מהעונה החולפת סנדי כהן כלל לא היה ברוטציה של מכבי תל אביב, אך עם קבלת האזרחות במהלך פגרת הקורונה, האמריקאי בן ה-24 החל לקבל יותר דקות מיאניס ספרופולוס, עד שבגמר הפיינל פור הישראלי הוא התפוצץ עם 16 נקודות ועזר לצהובים לשמור על צלחת האליפות שנה שלישית ברציפות. המתאזרח התפנה לראיון בארה"ב שפורסם היום (שישי) ובו סיכם את השנה הראשונה שלו בישראל.

כהן משוכנע שהיותו חלק מקבוצה גדולה כמו מכבי, משפר את סיכוייו להגיע ל-NBA: "אני שמח שחתמתי אצלם. זו הרמה הכי גבוהה של כדורסל מעבר לים, זו התאמה טובה. יש לי עוד שלוש שנים בחוזה וזה נותן ביטחון מסוים, זה נחמד. ישראל מדינה יפה מאוד, שעברה 'אמריקניזציה' גדולה, אבל המטרה שלי היא עדיין לשחק ברמה הגבוהה ביותר, כך שאני מקווה שעם ההתפתחות שלי במערכת הזו, אקבל הזדמנות בליגה".

על ההמתנה לדרכון ישראלי, שעיכבה את כניסתו לעניינים: "זו הייתה סיטואציה שונה. לא שיחקתי בתחילת השנה, רק ניסיתי להישאר מפוקס למשך כל העונה והבנתי שזה תהליך. המשכתי לעבוד על המשחק שלי וללמוד מהוותיקים. אני חושב שזו הייתה עונה טובה מאוד והיא הסתיימה בצורה טובה".

"ניסיתי להישאר מפוקס ולמדתי מהוותיקים" | דני מרון

הקושי להשתלב בסגל עשיר בשחקנים מוכחים: "יש לנו -אני לא יודע כמה- שחקנים ששיחקו ב-NBA. זה מראה שהקבוצה טובה וברמה גבוהה. אני חושב שחלק מהשחקנים שלנו יכולים להשתלב ב-NBA היום, כך שאתה צריך להרוויח את דקות המשחק שלך".

המתאזרח התייחס גם למי שבוודאות יעשה את הקפיצה לליגה הטובה בעולם – דני אבדיה: "הוא שחקן טוב מאוד שיכול לשחק בהרבה תפקידים. יש לו גודל מעולה, הוא מבין את המשחק, קורא מצבים טוב בפיק אנד רול, יכול לקלוע מרחוק, למסור ולעשות מהלכים בפוסט. אין הרבה דברים שהוא לא מסוגל לעשות. לדעתי, מי שתבחר בו תקבל שחקן טוב מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי